اتمام طرح های نوسازی مدارس خراسان جنوبی نیازمند 280میلیارد اعتبار


اتمام طرح های نوسازی مدارس خراسان جنوبی نیازمند 280میلیارد اعتبار

بیرجند- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: تکمیل پروژه های نوسازی مدارس به ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

محمود چاوشان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر در نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ۱۸۲ پروژه در دست اجرا داریم که شامل ۴۷۹ کلاس درس با ۷۴ هزار متر زیر بنا است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان‌کرد: از این ۱۸۲ پروژه تعداد ۱۴۴ پروژه با مشارکت خیرین نیک‌اندیش آغاز شده که نشان از همت والای آنان دارد.

چاوشان با اشاره به اینکه ۳۸ پروژه بدون مشارکت خیرین و تنها با سهم دولت در حال انجام است، ادامه داد: به بیان دیگر از ۴۷۹ کلاس درس در حال ساخت تعداد ۴۵۷ کلاس با مشارکت خیرین و ۲۲ کلاس درس تنها با سهم دولت ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام طرح‌ها ۱۸۲ پروژه ۲۸۰ میلیارد تومان است که امیدواریم بتوانیم با تأمین آن هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: ان شاء الله تا مهر ماه امسال تمام مدارس شهری و روستایی خراسان جنوبی مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد خواهند شد.

چاوشان ادامه داد: سیستم گرمایشی استاندارد یا به صورت پکیج‌های مرکزی، بخاری‌های استاندارد هرمتیک و یا اسپیلت های دو کاربردی خواهد بود.

وی یادآور شد: در سال گذشته تعداد ۴۷ پروژه شامل ۱۷۴ کلاس درس به بهره برداری رسید که از این تعداد ۱۶۸ کلاس درس با مشارکت خیرین و ۶ کلاس تنها با سهم دولت ساخته شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

32 تن روغن مایع فاقد مجوز در بیرجند کشف شد