حضور 517 تیم در رقابت های مینی فوتبال روستایی جام پرچم در کردستان


حضور 517 تیم در رقابت های مینی فوتبال روستایی جام پرچم در کردستان

سنندج- مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری رقابت های مینی فوتبال روستایی جام پرچم در سراسر و با حضور ۵۱۷ همزمان با هفته دولت خبر داد.

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر به حضور گسترده جامعه ورزشی روستاهای کردستان در اولین دوره مسابقات جام پرچم اشاره کرد و گفت: مراحل ثبت نام اولیه تیم‌های شرکت کننده به پایان رسیده است و این مسابقات در مرحله بخش‌ها و روستاها از اوایل شهریور ماه آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری ادارات ورزش و جوانان و همچنین هیئت‌های بومی محلی در شهرستان‌ها توانسته ایم تعداد زیادی از تیم‌های متقاضی در این دوره از رقابت‌ها را در سامانه ثبت نام کنیم و جامعه ورزشی روستاها استقبال بسیار خوبی از این مسابقات داشته اند.

جولایی اعلام کرد: تاکنون ۵۱۷ تیم در سراسر استان کردستان در سامانه اعلامی که به همین منظور مشخص شده است ثبت نام کرده اند که با توجه به نواقص مدارک ارائه شده احتمال ریزش محدود در این رقم وجود دارد.

وی یادآور شد: ۴۱۲ تیم در بخش آقایان و ۱۰۵ تیم در بخش بانوان در اولین دوره از رقابت‌های مینی فوتبال روستایی کشور با عنوان جام پرچم شرکت کرده اند که رده سنی شرکت کنندگان بالای ۱۵ سال بوده و همگی دارای بیمه ورزشی هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: آئین افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولین استانی و کشوری و همزمان با ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در یکی از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق