آیا اپل با آیفون 14 پرو مکس بازار موبایل را در پاییز به لرزه در خواهد آورد؟


آیا اپل با آیفون 14 پرو مکس بازار موبایل را در پاییز به لرزه در خواهد آورد؟

اپل بیشتر تمرکز خود را روی تولید نسخه‌های گران‌تر Pro در سری آیفون 14 گذاشته است. بنابراین به نظر می‌رسد آیفون 14 پرو مکس می‌خواهد در پاییز امسال بازار موبایل را منفجر کند.این روزها همه منتظر معرفی و عرضه گوشی های جدید اپل یعنی سری آیفون 14 هستند...

اپل بیشتر تمرکز خود را روی تولید نسخه‌های گران‌تر Pro در سری آیفون 14 گذاشته است. بنابراین به نظر می‌رسد آیفون 14 پرو مکس می‌خواهد در پاییز امسال بازار موبایل را منفجر کند.

این روزها همه منتظر معرفی و عرضه گوشی های جدید اپل یعنی سری آیفون 14 هستند و اخبار و شایعات زیادی درباره این گوشی‌ها به گوش می‌رسید. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند اپل قصد دارد با آیفون 14 پرو مکس بازار موبایل را در پاییز امسال منفجر کند.

داده‌های تولید و ارسال پنل‌های نمایشگر مورد استفاده در سری آیفون 14 اپل نشان می‌دهد که اپل انتظار دارد در پاییز امسال تقاضای بالایی برای مدل‌های پرو در سری آیفون 14 داشته باشد. شایعه شده است که خط تولید اپل در ماه سپتامبر بیشتر روی آیفون 14 پرو و پرو مکس متمرکز است تا نسخه‌های معمولی آیفون 14 و اپل برای فروش مدل‌های دارای پسوند Pro برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است.

آیا اپل با آیفون 14 پرو مکس بازار موبایل را در پاییز به لرزه در خواهد آورد؟

یک تحلیلگر به نام راس یانگ داده‌هایی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهند تامین‌کنندگان اپل تلاش‌های خود را برای تولید پنل‌های نمایشگر نسخه‌های Pro متمرکز کرده‌اند. راس یانگ در توییتی ادعا کرد که بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر امسال، سهم تولید و ارسال پنل‌های مربوط به iPhone 14 Pro Max بیشتر از همه بوده و تقریبا 28 درصد از پنل‌های تولید شده برای این مدل در نظر گرفته شده است. پس از آن آیفون 14 و آیفون 14 پرو هر کدام با 26 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند و آیفون 14 مکس با 19 درصد در رتبه آخر جای گرفته است.

در بخش خط تولید، ظاهرا آیفون 14 پرو مکس 29 درصد از خط تولید را به خود اختصاص داده است، در حالی که این رقم برای آیفون 14 مکس 21 درصد بوده است. راس یانگ هنوز نسبت به آیفون 14 مکس خوش‌بین است و اعتقاد دارد که در ماه سپتامبر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. به گفته این تحلیلگر، تمرکز اولیه برای فروش روی مدل‌های دیگر خواهد بود، اما تقاضا بعدا برای این مدل نیز افزایش پیدا می‌کند.

تغییرات آیفون 14 پرو مکس بیشتر است

تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که آیفون 14 به اندازه برادارن بزرگتر خود با پسوند Pro در رویداد سپتامبر امسال، از بروزرسانی‌های زیادی نسبت به نسل قبلی برخوردار نخواهد بود. به عنوان مثال، آیفون 14 همچنان از تراشه A15 Bionic اپل استفاده می‌کند، در حالی که نسخه‌های پرو با تراشه جدیدتر و قدرتمندتر A16 عرضه می‌شوند. مدل‌های Pro تغییرات دیگری مثل عوض شدن سبک ناچ روی صفحه نمایش، استفاده از نمایشگر همیشه روشن یا Always-on Display و همچنین ارتقای دوربین اصلی از 12 مگاپیکسل به 48 مگاپیکسل را تجربه خواهند کرد.

پیشرفت قابل توجه مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس می‌تواند منجر به این شود که مشتریان مشتاق به خرید یک گوشی جدید، به سراغ مدل‌های Pro بروند. این تقاضای پیش‌بینی شده می‌تواند توضیح دهد که چرا اپل حداقل برای سال 2022 بیشتر روی تولید نسخه‌های دارای پسوند Pro متمرکز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی