هدف رونالدو از تحقیر کاراگر از نظر فردیناند


هدف رونالدو از تحقیر کاراگر از نظر فردیناند

ستاره سابق منچستریونایتد دلیل حرکت جنجالی هم‌تیمی پیشین خود در این تیم برای نادیده گرفتن کاپیتان اسبق لیورپول را توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بی‌اعتنایی عجیب کریستیانو رونالدو به جیمی کاراگر پیش از بازی دو شب پیش منچستریونایتد و لیورپول در هفته سوم لیگ برتر انگلیس سوژه داغ این روزهای رسانه‌های اروپایی شد. رونالدو پیش از آغاز مسابقه‌ای که منچستریونایتد آن را 2 بر یک برد، به سمت 4 مجری شبکه اسکای اسپورتس از جمله جیمی کاراگر مدافع و کاپیتان سابق لیورپول، گری نویل مدافع سابق منچستریونایتد و روی کین هافبک پیشین شیاطین سرخ که در کنار زمین چمن ورزشگاه اولدترافورد ایستاده بودند رفت. ستاره پرتغال اما در کمال تعجب جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول را که از همه نزدیک به او قرار داشت و حتی به سمتش رفته بود را نادیده گرفت تا با دو ستاره سابق منچستر خوش و بش کرد و به مرکز زمین برگشت.

این حرکت رونالدو در عین حال که برای گروهی از هواداران منچستریونایتد جالب بود، او را به خاطر بی‌احترامی به کاراگر مورد انتقاد قرار داد. از نگاه بسیاری این حرکت رونالدو نوعی پاسخ به انتقادات تند اخیر کاراگر بود که ستاره 37 ساله و بازگشت او به اولدترافورد را مسبب ناکامی‌‌های فصل اخیر و شروع ضعیف من‌یونایتد در فصل جاری دانست.

ریو فردیناند یکی دیگر از هم‌تیمی‌های پیشین رونالدو در منچستریونایتد که مانند 4 مجری اسکای اسپورتس به کارشناسی و ایفای نقش به عنوان مفسر فوتبال رو آورده است، درباره بی‌اعتنایی رونالدو به کاراگر گفت: با شناختی که از رونالدو دارم و با توجه به حرف‌های زیادی که کاراگر درباره مشکل‌آفرینی رونالدو برای منچستریونایتد زد، من فکر می‌کنم که کریس خواست نشان دهد که لازم است کاراگر را ساکت و تحقیر کند و این کار را هم به صورت مشهود و در پخش زنده تلویزیونی انجام داد. قبول کنید که کریستیانو اظهارنظرهای کاراگر را شنیده و از قبل به این موضوع فکر کرده بود که چگونه انتقادهای او را تلافی کند. کریستیانو آدم حسابگری است. او به خوبی متوجه کاری که می‌خواست انجام بدهد بود. او از آن آدم‌هایی نیست که در خانه‌اش بنشیند و چشمش را روی اتفاقاتی که رخ می‌دهد ببندد.

هدف رونالدو از تحقیر کاراگر از نظر فردیناند

فردیناند ادامه داد: رونالدو حواسش به همه حرف‌هایی که درباره‌اش زده می‌شود، هست. خیلی لازم نیست به عقب برگردیم تا ببینیم که او چطور جواب یک کاربر را داد و به شایعاتی که درباره رفتنش از منچستریونایتد وجود داشتند، پاسخ داد. من همیشه گفته‌ام. رونالدو از حرف‌هایی که علیه‌اش زده می‌شود استفاده می‌کند تا به خودش انگیزه بیشتری بدهد و بهترین بازی‌هایش را ارائه کند. او از کودکی‌اش همین‌طور بوده است. او همه آنهایی که در رسانه‌ها علیه‌اش صحبت می‌کنند را می‌شناخت. یک بار با خود من درباره گری لینکر صحبت کرد، چون او صرفدار پروپاقرص مسی است. به او گفتم: «برادر، تو حتی دیگر در انگلیس هم نیستی. چطور همه این خبرها را رصد می‌کنی؟» رونالدو همه چیز را می‌داند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات