یک هفته تا پایان نقل و انتقالات اروپا/ستاره‌های بلاتکلیف کدامند؟


یک هفته تا پایان نقل و انتقالات اروپا/ستاره‌های بلاتکلیف کدامند؟

در فاصله یک هفته مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالاتی فوتبال در قاره سبز، تکلیف چندین ستاره هنوز مشخص نیست.

تنها یک هفته تا پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا باقی مانده و تکلیف چند بازیکن هنوز مشخص نیست و احتمالا باید در هفته پایانی شاهد جدایی و انتقال این بازیکنان از باشگاه هایشان باشیم.

منچستریونایتد - رونالدو

رونالدو مدتهاست درخواست خروج داده، اما هنوز نتوانسته تیمی برای خودش دست و پا کند و احتمالا در یونایتد خواهد ماند. با این حال کادر فنی و مدیران یونایتد هم نگران رختکن تیمشان با حضور رونالدو هستند و معقتدند او جو تیم را خراب می‌کند. رونالدو فقط یک هفته دیگر فرصت دارد تا تیمش را عوض کند و در لیگ قهرمانان امسال هم حضور داشته باشد.

بارسلونا - پیرامریک اوبامیانگ

اوبامیانگ در ماه فوریه و پس از فسخ قراردادش با آرسنال به بارسلونا پیوست. اکنون بارسا می‌خواهد او را با حدود ۲۵ میلیون یورو انتقال دهد تا بتواند قرارداد ژول کونده مدافع جدید و ۵۵ میلیون یورویی خود را تحت سقف دستمزد لالیگا ثبت کند.

چلسی به این بازیکن علاقه دارد، اما با توجه به سن این مهاجم گابنی که ۳۳ سال سن دارد، آن‌ها نمی‌خواهند مبلغ زیادی را رویش سرمایه گذاری کنند.

بارسلونا - فرنکی دیونگ

بارسلونا خواهان فروش ستاره هلندی خود است، اما دیونگ از رفتن به تیم دیگر سرباز می‌زند. او همچنین با کاهش حقوقش مخالفت کرده و توافق با این هافبک کار دشواری به نظر می‌رسد. بارسایی‌ها فرصت زیادی برای قانع کردن او برای کاهش دستمزد یا فروش ندارند.

لسترسیتی - وسلی فوفانا

فوفانا هفته گذشته پس از غیبت در یک جلسه تمرینی از ترکیب لستر مقابل ساوتهمپتون کنار گذاشته شد و برندان راجرز، سرمربی روباه‌ها گفت که این مدافع ۲۱ ساله در حال حاضر در چارچوب ذهنی مناسبی برای بازی کردن نیست. گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی سه پیشنهاد تا سقف ۷۰ میلیون پوند برای جذب این مدافع ارائه کرده است، اما لستر حداقل ۸۰ میلیون پوند می‌خواهد. با چنین پولی، به نظر می‌رسد که یا فوفانا به چلسی می‌رود یا مجبور می‌شود حداقل شش ماه دیگر در این تیم بماند.

چلسی - حکیم زیاش

آینده زیاش می‌تواند به این بستگی داشته باشد که آیا منچستریونایتد پیشنهادی بالاتر از پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی رد شده برای جذب آنتونی از آژاکس ارائه دهد یا خیر. اگر یونایتد آنتونی را به خدمت بگیرد، آژاکس مایل است زیاش را که در سال ۲۰۲۰ با ۴۴ میلیون یورو از این تیم به چلسی رفته را دوباره به هلند بازگرداند.

لسترسیتی - یوری تیلمانز

با قراردادی که در سال ۲۰۲۳ منقضی می‌شود، تیلمانز می‌تواند سال آینده رایگان از این تیم جدا شود. لستر نمی‌خواهد این بازیکن را رایان از دست بدهد و شاید مجبور شود او را با مبلغی حدود ۳۰ میلیون یورو به آرسنال یا چلسی واگذار کند.

یوونتوس - آرتور ملو

هافبک برزیلی تیم یوونتوس در لیست فروش این باشگاه قرار دارد و یوونتوسی‌ها امیدوارند در هفته آخر یا او را بفروشند یا به تیم دیگری قرض دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)