جابجایی70000زائر کهگیلویه وبویراحمدی باسرویسهای حمل و نقل عمومی


جابجایی70000زائر کهگیلویه وبویراحمدی باسرویسهای حمل و نقل عمومی

یاسوج- مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ تا ۷۰ هزار زائر با سرویس های حمل و نقل عمومی جابه جا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۸۰ تا ۱۰۰ هزار زائر در استان برای سفر زیارتی اربعین حسینی نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه ۶۵ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین حسینی به مرز شلمچه اعزام می‌شود، گفت: نیاز برای افزایش این ناوگان عمومی نیز، در صورت از اتوبوس‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، دانشگاه‌ها و سپاه پاسداران استفاده می‌شو

محمدی تصریح کرد: بر اساس مکاتبه با شرکت‌های حمل و نقل، این شرکت‌ها باید سرویس‌های داخلی خود را لغو و به بعد از سفر اربعین موکول کنند.

وی بیشترین درصد سفر را از ۱۴ شهریور ماه تا ۲۲ شهریور و بازگشت را از ۱۸ شهریور ماه تا ۲۴ شهریورماه عنوان کرد و گفت: در راستای هماهنگی و ساماندهی جاب جایی زوار اربعین برای بازگشت به استان، دو نفر نیروی انسانی از حمل و نقل استان، به مدت یک هفته در مرز شلمچه مستقر می‌شوند.

محمدی با بیان اینکه هزینه کرایه سفر از استان به مرز شلمچه هنوز مشخص نشده است، گفت: در دو روز آینده هزینه کرایه برای حمل و نقل عمومی اعلام می‌شود و سهمیه سوخت آزاد برای ناوگان اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین حسینی نیز توسط شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تأمین شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ یانگوم واقعی هم عاشق مادرش است!