هفته سوم لیگ برتر| مصاف قرمزها با گربه سیاه و تازه واردی دیگر مقابل آبی‌ها


هفته سوم لیگ برتر| مصاف قرمزها با گربه سیاه و تازه واردی دیگر مقابل آبی‌ها

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 4 بازی آغاز خواهد شد.

به گزارش رکنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از عصر امروز پنجشنبه سوم شهریور ماه با انجام 4 بزای آغاز خواهد شد. در یکی از این دیدارها و در ورزشگاه آزادی تهران تیم‌های استقلال و مس وکرمان به مصاف هم خواهند رفت. مس کرمان که بعد از چند سال دوری دوباره به لیگ برتر برگشته باید در مقابل تیمی صف آرایی کند که در زمین خود به دنبال برد و هر 3 امتیاز بازی است. هر 2 تیم بازی هفته قبل خود را با 3 گل برتری مقابل حریفانشان به پایان رسانده و حالا در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران رویاروی هم قرار خواهند گرفت.

این نخستین بازی این فصل است که استقلالی‌ها از حضور تماشاگران خود بهره‌مند بوده و شاید به نوعی در سیستم بازی آنها موثر هم باشد.

سرمربی پرتغالی آبی‌ها که کم هم در مدت حضورش در این تیم حاشیه نداشته، باید برای تداوم بالانشینی در جدول اسب تیم خود را برای پیروزی زین کند و مقابل تیمی از برد حرف بزند که سرشار از انگیزه و نیروی جوانی است. مس کرمان روزگاری با مربیان نامدار استقلالی خود مثل امیر قلعه‌نوعی و پرویز مظلومی در لیگ قدرت‌نمایی میکرد و حتی یکدوره نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم بود. از طرفی این بازی یادآور خاطره تالخ خداحافظی بی مقدمه اسطوره آن‌ها یعنی فرهاد مجیدی در هفتم آبان سال 92 است.

هفته سوم لیگ برتر| مصاف قرمزها با گربه سیاه و تازه واردی دیگر مقابل آبی‌ها

استقلال و مس کرمان در مجموع ۱۶ مرتبه در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در مجموع استقلال صاحب ۶ برد، ۷ تساوی و ۳ شده است که ۱۵ گل زده و ۱۱ خورده در کارنامه دو تیم می‌باشد و آرش برهانی با ۴ و فرهاد مجیدی با ۲ گل بهترین گلزنان استقلال مقابل مس کرمان بوده‌اند.

بازی تیم‌های استقلال و مس بنا بر یک دلیل موجه هم بسیار دیدنی است و آن حضور نخستین باره تماشاگران زن در آزادی است. با مساعدت سازمان لیگ و البته فشار فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اولین بار تماشاگران زن از نزدیک اجازه حضور در ورزشگاه و تماشای یک بازی لیگ برتری را دارند.

این بازی راس ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی و به قضاوت حسن اکرمی برگزار می‌شود.

در دیگر بازی‌های امروز و در فولاد شهر تیم‌های ذوب آهن مهدی تارتار و مس محمد ربیعی در حالی به مصاف هم می‌روند که میزبان این روزها با مشکلات عدیده‌ای در گیر است. شاگردان مهدی تارتار در 2 بازی قبلی خود علی‌رغم شایستگی به پیروزی نرسیده و همچنان در حسرت برد قرار دارند. محمد ربیعی جوان هم که سال قبل تیمش نتایج خوبی گرفت و به عنوان یکی از مربیان برتر هم از او یاد شد، حالا برای تثبیت این موقعیت به دنبال فرصت است و چه شرایطی از این بهتر که در فولاد شهر به نخستین برد خود دست پیدا کند. شرایط کاملا مشابه این 2 تیم به برگزاری یک بازی با کیفیت قطعا کمک خواهد کرد.

اما در بازی سوم امروز تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پیکان در ورزشگاه بهنام محمدی شهر اولین ها باید رودر‌ روی هم قرار گیرند. تیم رضا مهاجری که سال جدید را خوب شروع کرده برای تداوم این موقعیت به دنبال برد در مقابل شاگردان مجتبی حسینی و رفتن به بالای جدول است. از طرفی تیم پیکان هم که هفته قبل در یک شوک بزرگ با 3 گل مغلوب مس کرمان شده باید اعاده حیثیت کرده و ثابت کند آن باخت اتفاقی بوده است.

هفته سوم لیگ برتر| مصاف قرمزها با گربه سیاه و تازه واردی دیگر مقابل آبی‌ها

در آخرین بازی امروز و در نبرد شمال کشور، بعد از مدت‌ها ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با یک چمن سبز میزبان تیمی از همسایگی خود یعنی ملوان بندرانزلی است. تیم شهر خسته یعنی نساجی مازندران باید به مصاف ملوان بندرانزلی برود که هفته قبل در یک بازی انتقادی با 3 گل و در شهر خود مغلوب شاگردان ساپینتو شدند.

هفته سوم لیگ برتر| مصاف قرمزها با گربه سیاه و تازه واردی دیگر مقابل آبی‌ها

نساجی و ملوان در جدول رده‌بندی وضعیت خوبی را تا پایان دهفته دوم نداشته و باید برای کندن از پایین جدول در این بازی فقط به فکر پیروزی باشند.

سایر دیدارهای هفته سوم فردا جمعه برگزار شده که بازی 2 تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از اهمیت بیشتری برخوردار است. گربه‌سیاه این سال‌های تیم قرمز پایتخت در حالی میزبانی این بازی است که از حضور تماشاگران خود محروم است و شاگردان رحمتی بازهم به دنبال تجدید خاطرات خوب خود مقابل پرسپولیس در این ورزشگاه هستند. پرسپولیس هم که در لیگ امسال به کل ظاهرا گلزنی را فراموش کرده با مهاجم هلندی جدید خود لوکادیا به اراک رفته و به دنبال گلزنی و برد است.

هفته سوم لیگ برتر| مصاف قرمزها با گربه سیاه و تازه واردی دیگر مقابل آبی‌ها

بازی این 2 تیم راس ساعت 19 فردا جمعه چهارم شهریور و به قضاوت امیر عرب براقی برگزارخواهد شد. در دیگر بازی‌های زیبای این هفته تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان صدرنشین به مصاف هم می‌روند که تقابل امیر قلعه‌نوعی و تیم سابقش بر جذابیت این بازی خواهد افزود. شاگردان مورایس و تیم سپاهان حالا سر به آسمان ساییده و با 2 پیروزی در صدر جدول قرار دارند و نمی‌خواهند این شرایط را از دست بدهند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته