اتمام آسفالت و بهسازی 20 کیلومتر از راه‌های روستایی بیله‌سوار


اتمام آسفالت و بهسازی 20 کیلومتر از راه‌های روستایی بیله‌سوار

بیله‌سوار- رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیله‌سوار گفت: ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان بیله‌سوار در ۵ ماهه گذشته زیرسازی، بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ضیا فکری ظهر پنجشنبه در بازدید از عملیات آسفالت راه‌های روستایی بیله‌سوار اظهار کرد: ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان بیله‌سوار با هدف تسهیل در رفت و آمد در ۵ ماهه گذشته زیرسازی، بهسازی و آسفالت شده است.

وی با اشاره به اتمام عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت قطعه یک و دو پروژه محور گرمی به بیله‌سوار افزود: اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت پروژه راه روستایی اولویت اصلی راهداری است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: در ۵ ماهه گذشته ۱۲ کیلومتر از عملیات زیرسازی پروژه راه روستایی قره دره شروع و از این مقدار ۵.۵ کیلومتر از مسیر روکش آسفالت شده و مابقی مسیر نیز آماده اجرای آسفالت است.

فکری ادامه داد: در مدت یاد شده بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، روستایی، شوسه و مرزی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده و راهداران ساعی شهرستان ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی را قنو زنی کرده‌اند.

وی با اشاره به آسفالت پروژه راه روستایی آلی کندی گفت: طول کلی پروژه ۳.۵ کیلومتر است که در کل مسیر آسفالت اجرا شده و پروژه جهت بهره‌مندی اهالی تقدیم مردم شهرستان شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله‌سوار در پنج ماه گذشته لکه‌گیری محورهای مواصلاتی شهرستان بیله‌سوار را با استفاده از ۴۰۰ تن آسفالت سرد و گرم یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده راهداران ۱۵۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی و ۲۲ متر مربع تابلو اطلاعاتی در جاده‌های این شهرستان نصب کرده‌اند.

فکری رنگ آمیزی ۱۵۰ متر از سرعت کاه‌ها، برچیدن ۷۶ عدد از علائم فرسوده و فاقد کارایی، نظارت بر عملکرد پیمانکاران، ایمن سازی نقاط حادثه خیز از قبیل نصب تابلو هشدار دهنده و نصب چراغ چشمک زن، تنقیه و لایروبی ۱۶۸ دهنه از پل‌ها با ایجاد دپوی خاکی و مستقر نمودن اکیپ‌های راهداری در محل‌های پر حادثه را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022