منتظر حضور بانوان هوادار ملوان در ورزشگاه انزلی هستیم


منتظر حضور بانوان هوادار ملوان در ورزشگاه انزلی هستیم

قائمشهر- سرمربی تیم ملوان بندرانزلی از حضور زنان درکنار آقایان در ورزشگاه ها را حق طبیعی آنها نداست وگفت: دربازی بعدی تیم ملوان دراین شهرامیدواریم که تماشگران زن در ورزشگاه حاضر باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع پنجشنبه شب و پس از کسب تساوی ۲ بر ۲ تیمش ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر میزبانش نساجی مازندران افزود: طرفداری فوتبال درکل دنیا فقط در انحصار آقایان نبوده و نیست و حق طبیعی زنان نیز هست که از تماشای فوتبال حتی در ورزشگاه‌ها لذت ببرند.

وی افزود: اینکه دربازی استقلال برابر تیم مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران اجازه داده شده تا تعداد محدودی از زنان وارد ورزشگاه شوند، این حق طبیعی ما هست که دربازی بعدی خانگی در انزلی شاهد حضور بانوان علاقمند تیم ملوان نیز در ورزشگاه باشیم.

می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه شرایط وجو ورزشگاه شهید وطنی همیشه خاص بوده و برای تیم‌هایی مثل نساجی، ملوان، صنعت نفت و تیم‌های ریشه داراز این دست حضور تماشاگران در ورزشگاه یک غنیمت مهم است، گفت: انصافاً دراین شرایط خوب وعالی جای نادر دست نشان و مهرداد اولادی خالی بود؛ امیدوارم روح آنها شاد باشد.

زارع ادامه داد: هردو تیم زحمت کشیدند و فوتبال خیلی قشنگی را دیدیم و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ملوان اگر یک ذره باهوش‌تر عمل می‌کردند، الان باید با ۳ امتیاز از قائمشهر برمی گشتیم و خوشحالی خودمان را بابت پیروزی جشن می‌گرفتیم.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی ادامه داد: البته تیم نساجی هم روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی خطرناک نشان داد و ما هم باتوجه به اینکه می‌دانستیم حریف چه نوع فوتبالی انجام می‌دهد و فضای زیادی به ما برای ضد حمله می‌دهد به موقعیت‌های خوبی رسیدیم که متأسفانه در تصمیم گیری نهایی بی دقت بودیم.

قضاوت درمورد تیم‌ها الان زود است

زارع همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص روند نتیجه گیری تیمش گفت: تازه سه هفته از شروع لیگ گذشته و همه می‌دانند که ما بدون مهاجم بازی می‌کنیم وهمچنان به دنبال مهاجم هستیم.

وی ادامه داد: شاید چنین تفکری باشد که من مهاجم نمی آورم ولی تیم‌هایی مثل ملوان باید در خرید بازیکن خارجی خیلی دقت کنند چون بعد از سال‌ها قرار است یک چنین بازیکنی در انزلی بازی کند و خود من وسواس زیادی دارم که هر فوتبالیستی را نیاوریم.

زارع یادآورشد: هر بازیکنی پیشنهاد شود تا حداقل فیلم دو بازی او را نبینم قبول نمی‌کنم. به اعتقاد من در دو بازی قبلی مقابل استقلال و پیکان به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم. هفته گذشته در تایمی می‌شد بازی سه بر یک به نفع ما شود ولی آنها تجربه زیادی داشتند و نتیجه برعکس شد. در بازی پیکان هم موقعیت زیادی به حریف ندادیم. تیم حریف هم روی ضربه‌های ایستگاهی کار کرد و موفق بود.

تیم ملوان بندرانزلی درچارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب برابرمیزبان خود نساجی مازندران به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین