تکریم خانواده‌های شهدا کوچک‌ترین تکلیف برای مسئولان است


تکریم خانواده‌های شهدا کوچک‌ترین تکلیف برای مسئولان است

بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچک‌ترین تکلیف برای مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح جمعه در دیدار با خانواده شهید نعمت الله دوراهکی و فرماندار فقید شهرستان دیر مرحوم حاج حیدر دوراهکی در شهر دوراهک اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلنگری برای مسؤولان به منظور حفظ و حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم است.

باربرز با بیان اینکه دوراهک در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و در حمایت از ارزش‌های انقلاب نقشی بی بدیل داشته است تصریح کرد: خانواده‌ی شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و حضور مسئولان در جمع خانواده این عزیزان افتخاری است که باعث خواهد شد ما قدم‌هایمان را در مسیر خدمت به مردم استوارتر برداریم.

وی با ادای احترام به روح فرماندار فقید شهرستان دیر زنده یاد حاج حیدر دوراهکی گفت: مرحوم حاج حیدر دوراهکی فرماندار فقید شهرستان دیر در آستانه هفته دولت سال ۱۳۸۵ در حالی که برای شرکت در شورای اداری استان شرکت کرده بود در راه بازگشت به شهر دیر و در مسیری که معروف به جاده مرگ است بر اثر سانحه رانندگی از دنیا رفت.

فرماندار دیر با بیان اینکه مرحوم حاج حیدر دوراهکی یکی از سرمایه‌های بزرگ انسانی کشور بود که در نقش صدها هزار نفر با روحیه ای جهادی ایفای وظیفه می‌کرد افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

یونس باربرز با با تاکید بر این اینکه کار و تلاش مسئولان برای خدمت رسانی به مردم از خواسته مهم شهداست گفت: عزت، اقتدار، عظمت و شکوه ایران اسلامی در سایه جان فشانی شهدای گرانقدر انقلاب و نظام اسلامی حاصل شده و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا باید در رأس سایر امور جامعه قرار گیرد.

فرماندار دیر اظهار داشت: با وجود تمامی مشکلات و موانع، کارهای بسیار خوبی در کشور انجام شده و دولت اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات دارد و قیمت‌ها نیز در مساله معیشت مردم آرام آرام تثبیت خواهد شد.

لزوم تکریم خانواده شهدا

امام جمعه موقت دیر دیر نیز در این دیدارها ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شاهد است که حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند. تکریم از خانواده شهدا کمترین وظیفه مدیران و آحاد جامعه است.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در راه صیانت از کیان و مهین اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا است.

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک نیز گفت: شهید والامقام نعمت الله دوراهکی در دوران انقلاب در ساماندهی راهپیمایی‌ها نقشی پر رنگ داشت و در دوران دفاع مقدس نیز در راه اندازی بسیج دوراهک تلاش‌های بسیاری انجام داد که به روح پاک این شهید عزیز درود و صلوات می‌فرستیم.

علی احمدی خانواده معظم شهدا را صاحبان اصلی انقلاب قلمداد و تصریح کرد: به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان نظام جمهوری اسلامی امروز در جهان با عزت و سربلند است.

در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبود از صبر و استقامت خانواده معزز شهید نعمت الله دوراهکی و فرماندار فقید شهرستان حاج حیدر دوراهکی تجلیل و قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)