اقدامات دولت امید آفرین است/ ضرورت مقابله با جنگ روانی دشمن


اقدامات دولت امید آفرین است/ ضرورت مقابله با جنگ روانی دشمن

شاهرود- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اقدامات دولت در همین یک سال اخیر شامل واکسیناسیون و مقابله با کرونا و.. امید آفرین بوده است، گفت: با وجود همه مشکلات دولت اقدامات خوبی را صورت داده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود به میزبانی مسجد مدرسه قلعه، ضمن گرامی داشت هفته دولت، بیان کرد: اقدامات دولت امید آفرین بود و باید تاکید کرد که ا وجود همه مشکلات دولت اقدامات خوبی را صورت داده است.

وی افزود: دولت علی رغم تمام مشکلات توانست عملکرد خوبی را در زمینه‌های مختلفی مانند واکسیناسیون و مقابله با کرونا، جراحی اقتصادی، شرایط ارز ترجیحی و … صورت دهد تا جایی که بسیاری کارشناسان اذعان دارند دولت مردم حجت‌الاسلام رئیسی موفق به امیدآفرینی در بین مردم شده است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند، گفت: کار دشمن این است که نقاط قوت را به نقطه ضعف بدل سازد.

امینی با بیان اینکه ست است که در بعضی بخش‌ها مانند اقتصاد و مبارزه با فساد و حتی تحقق عدالت مشکلاتی در کشور وجود دارد اما دشمن به دنبال این است که همه چیز را وارونه جلوه دهد، گفت: رسانه‌ها باید در زمینه جنگ نرم دشمنان هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه ملاک عمل دولت‌ها این است که ببینیم چه میزان از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را جامه عمل پوشانده‌اند، افزود: ضرورت تکیه بر ارزش‌های اساسی انقلاب در کنار مواردی مانند تلاش برای تحقق دولت مردمی، از جمله مطالبات معظم‌له از دولتمردان است.

امام جمعه شاهرود برگزاری میز خدمت از سوی مسئولان را اقدام شایسته دانست و گفت: دولت مردمی خود را دور از مردم نمی‌بیند و شاهد هستیم که رئیس جمهور و وزرا خودشان راساً به مسائل رسیدگی می‌کنند.

امینی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه ابتدای ماه صفر زمان ورود اسرای کربلا به شام است، گفت: روایت عاشورا در خطبه‌هایی که امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) داشتند، دو الگو و اسوه از جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها بود که تاکنون ماندگار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات