پیروانی: به توهین تماشاگران آلومینیوم معترض شدیم/ ترابی: به این 3 امتیاز احتیاج زیادی داشتیم


پیروانی: به توهین تماشاگران آلومینیوم معترض شدیم/ ترابی: به این 3 امتیاز احتیاج زیادی داشتیم

پرسپولیسی‌ها پس از پیروزی مقابل آلومینیوم به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرپرست و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر امشب خود در برابر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به اظهارنظر پرداختند.

پیروانی: تماشاگران آلومینیوم توهین کردند و ما معترض شدیم

افشین پیروانی پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مورد حضور هواداران حریف در ورزشگاه اظهار داشت: در این مورد حرفی نداریم. ما می‌گوییم توهین نکنند وگرنه ما بیشترین هوادار را داریم. مخلص همه آن‌ها هستیم اما زمانی که به مربی و کادرفنی ما بی احترامی شد، معترض شدیم.
وی در مورد اینکه نباید تماشاگران در این دیدار حاضر می شدند، گفت: مدتی تماشاگر حضور نداشته، نمی‌شود به آن ها ایراد گرفت.
سرپرست پرسپولیس در مورد رفتار مهدی رحمتی که باعث دلخوری‌اش شد، عنوان داشت: او جوانی کرد!

ترابی: پاسِ گل من مهم نیست

مهدی ترابی پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر می کنیم. به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم. ان شاالله ازبازی های بعد بهتر بازی می کنیم.
وی در مورد اینکه بازی بدون تماشاگر بود اما افرادی روی سکوها حضور داشتند، گفت: متاسفانه همیشه همینطوری است و در شهرستان ها این اتفاقات می افتد. طبیعی است و عادت کرده ایم.
ترابی در خصوص پاس گلی که در این بازی داد، عنوان داشت: مهم نیست. مهم بردن تیم است که خداراشکر به آن رسیدیم.

رفیعی: استرس داشتیم و نشد خوب بازی کنیم

سروش رفیعی پس از برد تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما در زمان خوبی برنده شدیم. تیم خوب و قابل احترامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمان خوبی بردیم و باید بگویم مهدی رحمتی عزیز، که برادر بزرگتر من است، تیم خوبی درست کرده. من به آنها خدا قوت می‌گویم و امیدوارم بردها و ۳ امتیاز گرفتن‌های ما تداوم داشته باشد.
وی در ادامه بیان داشت: شاید در نیمه دوم آن طور که می‌خواستیم بازی نکردیم؛ چراکه فشار و استرس گرفتن این ۳ امتیاز باعث شد آن طور که می‌خواهیم بازی نکنیم، اما مهم‌ترین مسئله در لیگ گرفتن ۳ امتیاز است. به هوادارانمان بابت این برد تبریک می‌گویم.
رفیعی در خصوص روند پرسپولیس نسبت به دو بازی قبل آیا بهتر بوده، تصریح داشت: قطعا ما در ادامه خیلی بهتر خواهیم شد. هفته گذشته هم این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفتم و امیدوارم هواداران ما صبوری می‌کنند. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند اما اصول تیم ما رعایت می‌شود و مطمئن باشید جواب می‌گیریم.

اسماعیلی‌فر: یک نیمه با درد بازی کردم

دانیال اسماعیلی‌فر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در دو هفته اول مساوی کرده و در این بازی محکوم به برد بودیم. بازی سختی بود. آلومینیوم تیم خوبی است و در زمین خودش بازی می‌کرد، ولی خدا را شکر موفق شدیم با حداقل نتیجه پیروز شویم و سه امتیاز را بگیریم.
وی در مورد مصدومیتش گفت: بله، متأسفانه بازیکن خارجی آلومینیوم در اوایل بازی یک تکل روی زانوی پایم زد. متأسفانه یک نیمه با درد بازی کردم. واقعاً از دقیقه ۵۰ به بعد نمی‌توانستم ادامه بدهم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری