آزادسازی اراضی ملی به ارزش 140 میلیارد ریال در رامسر


آزادسازی اراضی ملی به ارزش 140 میلیارد ریال در رامسر

رامسر- فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی یک هزار و ۲۵۸ متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در شهرستان رامسر، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و در پی تصرف غیر قانونی اراضی ملی مبنی بر زمین خواری و محصور کردن بخش اعظمی از منابع طبیعی در مناطق روستایی شهرستان رامسر توسط افرادی سودجو، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رامسر پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی غرب استان در اقدامی عملیاتی، یک هزار و ۲۵۸ مترمربع از زمین‌های تصرف شده را رها سازی و به دامان طبیعت بازگرداندند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، ارزش زمین‌های رهاسازی شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: دو متهم زمین خواری پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی و تفکیک اراضی ملی و کشاورزی، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.




واکسن گریزی؛ فرصت‌سازی برای جولان اومیکرون در مازندران