33 روستای بخش هزار جریب بهشهر گازرسانی شد


33 روستای بخش هزار جریب بهشهر گازرسانی شد

بهشهر- همزمان با هفته دولت پنج طرح عمرانی، خدمات، فرهنگی و گازرسانی ۳۳ روستا در هزار جریب بهشهر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاحیه گازرسانی ۳۳ روستای بخش هزارجریب شهرستان بهشهر در روستای افتلت، آسفالت ۲۱ کیلومتر راه مواصلاتی روستاهای هزارجریب توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهشهر، افتتاح بوم گردی روستای کفترکار، افتتاح مرکز اقلیم شناسی در بیشه بنه و کلنگ زنی خانه عالم بیشه بنه ۵ طرح افتتاح و کلنگ زنی شده در چهارمین روز از هفته دولت در بهشهر بود که عصر شنبه با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد تومان اجرایی شد.

در هفته دولت امسال ۴۷ طرح با اعتبار ۳۹۲ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی خدماتی، اشتغال زایی و اقتصادی، کشاورزی و… بهشهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

در کنار برنامه‌های عمرانی و افتتاح پروژه‌ها، دیدار با امام‌جمعه و خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، مسابقات فرهنگی و ورزشی و.. از دیگر برنامه‌های هفته دولت در بهشهر است.

قاسم مایلی رستمی سرپرست شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه از دو هزار و ۹۸۸ روستای دارای قابلیت گازرسانی در استان، دو هزار و ۵۰۲ روستا قبل از دولت کنونی گازرسانی شدند، گفت: ۹۵ درصد خانوارهای روستایی قبل از دولت سیزدهم از نعمت گاز برخوردار بودند و با تلاش دولت کنونی گازرسانی به ۱۷۷ روستا در دست اقدام است.

وی همچنین با اشاره به طرح‌های گازرسانی در هفته دولت گفت: برای اجرای طرح‌های گازرسانی ۴۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت هزینه می‌شود.

افتتاحیه گازرسانی ۳۳ روستای بخش هزارجریب شهرستان بهشهر در روستای افتلت همزمان با ۳۳ روستای بهشهر با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان اجرایی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان