طارمی هشتمین ستاره جام جهانی قطر!


طارمی هشتمین ستاره جام جهانی قطر!

سایت آماری «BIB META» به معرفی ستارگان حاضر در جام جهانی 2022 پرداخت.

این رسانه آماری از هر تیم یک ستاره را انتخاب کرد.مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو در جایگاه بهترین بازیکن ایران به عنوان هشتمین ستاره جام جهانی 2022 قطر انتخاب شد.

طارمی هشتمین ستاره جام جهانی قطر!

مهدی طارمی (زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر فوتبال پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

طارمی هشتمین ستاره جام جهانی قطر!

طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل پیاپی ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران و نیز در ۹۶–۱۳۹۵ بازیکن سال فوتبال ایران شد. او سپس در الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال هرکدام یک فصل بازی کرد و به باشگاه پورتو انتقال یافت. طارمی در ریو آوه در فصل ۲۰–۲۰۱۹ بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال شد. او در فصل ۲۱–۲۰۲۰ نیز با ثبت بیشترین پاس گل فصل، در ترکیب منتخب لیگ برتر پرتغال قرار گرفت و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا ۲۱–۲۰۲۰ را در مقابل چلسی با ضربهٔ برگردان به ثمر رساند که این گل نامزد دریافت جایزه پوشکاش فیفا سال ۲۰۲۱ شد.او در فصل ۲۲–۲۰۲۱ تاثیرگذار ترین (بیشترین گل و پاس گل) بازیکن لیگ پرتغال شد و در ترکیب منتخب لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.طارمی در ردهٔ ملی از سال ۱۳۹۴ به تیم ملی ایران دعوت شد و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از بازیکنان کلیدی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ بود. او در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی ایران حضور داشت.

طارمی هشتمین ستاره جام جهانی قطر!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج