١٠ نفر از حریق مجتمع مسکونی در مشهد نجات یافتند


١٠ نفر از حریق مجتمع مسکونی در مشهد نجات یافتند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: حریق سنگین یک مجتمع مسکونی در شهرک طالقانی این شهر با تلاش آتش نشانان مهار شد و ١٠ نفر از میان دود و آتش نجات داده شدند.

آتشپاد دوم مجید فرهادی افزود: دقایقی قبل با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق، ۲۵ آتش‌نشان و نجاتگر از سه ایستگاه به همراه هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات و خودرو ویژه نجات به محل حادثه در خیابان ارغوان در شهرک طالقانی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش سوزی در کابین آسانسور این مجتمع مسکونی پنج طبقه ۱۰ واحدی رخ داده بود و دود ناشی از این حریق در تمامی طبقات منتشر شد.

فرهادی با اشاره به محبوسی ساکنان مجتمع، افزود: نجاتگران و آتش نشانان ضمن نجات ۱۰ نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار حریق این محل و جلوگیری از سرایت آتش به منازل در این مجتمع کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر مشهد اضافه کرذ: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسید و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

هزار و ٨٠٠ آتش نشان در ۵۴ ایستگاه در مشهد خدمات رسانی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟