علاقه پسر منتقد اصلی بیت کوین به این رمزارز


علاقه پسر منتقد اصلی بیت کوین به این رمزارز

پسر پیتر شیف یکی از منتقدان اصلی بیت کوین توضیح می دهد که چرا علی رغم موضع بلندمدت پدرش علیه بیت کوین، بیت کوین خریداری کرده است.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ پیتر شیف یک منتقد همیشگی بیت کوین و یک طلا ماکسیمالیست است. او همانطور که مدیرعامل بایننس اخیراً اظهار نظر کرده است، بیشتر از طلا در مورد بیت کوین توییت می کند.

اما اکنون، پسر این مدیر و اقتصاددان برجسته، اسپنسر شیف تولد 20 سالگی خود را جشن می گیرد و برخلاف پدرش به عنوان یک معتقد به بیت کوین شناخته می شود.

سال گذشته، اسپنسر اعلام کرد که بیت کوین را از طریق طلا های پدرش خریداری کرده است.

پیتر شیف در توییت اخیرش، تولد پسرش را تبریک گفت و اشاره کرد که جذب اسپنسر به بیت کوین صرفا یک "وسواس موقت" است. شیف گفت که اسپنسر هنوز جوان است، بنابراین او زمان زیادی دارد تا «اشتباهات» خود در رابطه با بیت کوین را درک کند و پول خود را به تدریج پس بگیرد.

اسپنسر در پاسخ دلیل شیفتگی او به ارز دیجیتال پرچمدار را فاش کرد. به گفته وی، بیت کوین یکی از چیزهایی است که "می تواند بشریت را از نظر تکنولوژی پیشرفته تر و شکوفاتر کند". او همچنین در توییتی نوشت: "بیت کوین چیزی است که پتانسیل افزایش چشمگیر استانداردهای زندگی را دارد."

علاقه پسر منتقد اصلی بیت کوین به این رمزارز

شیف اضافه کرد که پسرش در وسواس بیت کوین تنها نیست و او اکنون همراه با میلیون ها نفر دیگر که اکثراً به اندازه اسپنسر جوان هستند از ضرر بیت کوین رنج می برد.

به گفته اسپنسر شیف، همه آنها اشتباه یکسانی را در قرار دادن پول خود در بیت کوین مرتکب شده اند. شیف با ریزش اخیر بیت کوین اکنون در ضرر است.

یک هفته پیش، در 20 آگوست، پیتر شیف بعد از ریپلای توییت قبلی خود که در 14 آگوست ارسال شده بود، به جامعه یادآوری کرد یک "ترکیب شوم" را در نمودار بیت کوین مشاهده کرده است، الگو دو تاپ، سر و شانه و الگوی رایزینگ وج که همه این ها باعث ریزش بیشتر بیت کوین میشوند.

وی اظهار داشت که بیت کوین حمایت زیر 10000 دلار را آزمایش خواهد کرد.

همچنین پیتر شیف گفت که این اولین بار نیست که پیش بینی های نزولی بیت کوین خود را درست انجام داده است. اوایل امسال، در ماه ژوئن، او همچنین توییت کرد که بیت کوین به 20000 دلار و قیمت اتریوم به سطح 1000 دلار کاهش می یابد. چند روز پس از توییت او، بیت کوین و اتریوم واقعا کاهش یافتند، اما کمی کمتر از سطح قیمت پیش بینی شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید