کارخانه خوراک دام در شاهرود افتتاح شد/ کلنگ زنی 880 واحد مسکونی


کارخانه خوراک دام در شاهرود افتتاح شد/ کلنگ زنی 880 واحد مسکونی

شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان در شاهرود افتتاح شد، گفت: ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح هزینه شده است.

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه یک کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان در شاهرود همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید، بیان کرد: برای این کارخانه ۲۷ میلیارد تومان از محل آورده شخصی و همچنین تسهیلات بانکی جهاد کشاورزی استان سمنان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه ۳۳ هزار تُن انواع خوراک و سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید و زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم کرده است، افزود: تأمین خوراک دام مورد نیاز دامداران به خصوص در شرق استان سمنان در زمره محورهای اجرای این طرح است.

معاون استاندار سمنان همچنین از بهره برداری پروژه کمربند شمال غربی شهر شاهرود نیز خبر داد و گفت: این پروژه به طول دو هزار و ۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

جلالی با بیان اینکه کاهش فاصله و زمان سفرهای درون شهری و تسهیل در آمد و شد خودروها از جمله محورهای این طرح است، تاکید کرد: با اجرای این طرح تصادفات درون شهری نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین افزود: با افتتاح پروژه کمربند شمال غربی، در تسهیل رفت و آمد نمازگزاران مصلی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

فرماندار شاهرود همچنین از برگزاری آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۸۸۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) خبر داد و گفت: این ۸۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر شاهرود در زمینی به مساحت ۷۸ هزار مترمربع احداث خواهد شد.

جلالی گفت: امروز همچنین با حضور استاندار سمنان آئین رونمایی از محصولات فناورانه شرکت‌های پارک علم و فناوری استان سمنان (محصولات شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شاهرود) نیز برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!