پیشرفت 98 درصدی جبهه نخست ایستگاه پمپاژ آب از تالوار


پیشرفت 98 درصدی جبهه نخست ایستگاه پمپاژ آب از تالوار

همدان- مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: جبهه نخست ایستگاه پمپاژ طرح انتقال آب در پائین دست سد تالوار با حدود ۹۸ درصد پیشرفت در حال تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رستمی با بیان اینکه این قرارگاه برای تکمیل سد مخزنی تالوار که از سال ۹۲ با هدف تأمین آب آشامیدنی آبگیری شده است، گفت: پس از وقفه‌ای طولانی که بدون نتیجه مانده بود، این روند مجدد وارد عمل شد.

وی افزود: ۵۰ گروه عملیاتی و فنی و تخصصی از سراسر کشور هم برای تکمیل جهادی این طرح بزرگ فراخوان شده‌اند.

مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه خط انتقال این طرح ۱۴۵ کیلومتری در سه شیفت در حال انجام است، تصریح کرد: جبهه نخست ایستگاه پمپاژ شماره یک طرح انتقال آب در پایین دست سد تالوار به عنوان مبدا انتقال آب به همدان با حدود ۹۸ درصد پیشرفت در حال تکمیل است.

رستمی تصریح کرد: کار در جبهه دیگری هم با ساخت دو ایستگاه پمپاژ، در فاصله ۵ و ۲۲ کیلومتری سد در مراحل پایانی قرار دارد و در جبهه سوم نیز برای انتقال سریع آب به تصفیه خانه شهید بهشتی همدان قرارگاه خاتم خط اضطراری ۱۵ کیلومتری انتقال آب از چاه‌های کشاورزی اطراف همدان هم را طی چند روز اخیر آغاز کرده که تا چند روز آینده با رکوردی کم نظیر از نظر زمان اجرا، تکمیل خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!