حماس: عملیات نابلس دلیلی دیگر بر شکست عملیات دشمن بود


حماس: عملیات نابلس دلیلی دیگر بر شکست عملیات دشمن بود

جنبش حماس با اشاره به عملیاتی که دو صهیونیست را زخمی کرده، گفت که نقشه‌های تل‌آویو برای نابلس با شکست روبرو شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن عرض تبریک عملیات مقاومتی در شهر نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست اشغالگر منجر شد، تاکید کرد که این عملیات بار دیگر شکست عملیات اخیر دشمن صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین در کرانه باختری موسوم به «عملیات موج‌شکن» را ثابت کرد.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این عملیات نشان داد که ما در مقابل یک خیزش سراسری و روزافزون در کرانه باختری قرار داریم که تا زمان تحقق اهداف ملت فلسطین خاموش نخواهد شد.

در بیانیه حماس آمده است که مقاومت فلسطین در عملیات نابلس ثابت کرد که دشمن صهیونیستی به رغم تمامی بازداشت‌ها و ترورها، قادر به پایان دادن به مقاومت در کرانه باختری نیست و ترور شهید ابراهیم النابلسی و دیگر دوستانش موجب شعله‌ورتر شدن مقاومت در نابلس و سرتاسر کرانه باختری خواهد شد.

جنبش حماس همچنین تاکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین اکنون این معادله را برقرار کرده‌اند که هرگونه حمله و یورش به شهر‌های کرانه باختری توسط نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر با مقابله همه جانبه و قاطع مقاومت رو به رو خواهد شد و اشغالگران حق ورود به هیچ منطقه فلسطینی‌نشینی را نخواهند داشت.

شبکه عبری زبان کان، عصر دوشنبه از تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت گروهی از شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیستی در شهر نابلس خبر داد.

این شبکه اعلام کرد که پنج شهرک‌نشین صهیونیستی پس از ورود به شهر نابلس و در حالی که قصد عزیمت به سمت آرامگاه حضرت یوسف (ع) را داشتند، از سوی مبارزان فلسطینی هدف تیراندازی قرار گرفتند که طی آن دو تن زخمی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات