نهضت آسفالت در 97 روستای استان ایلام اجرایی شد


نهضت آسفالت در 97 روستای استان ایلام اجرایی شد

ایلام-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: نهضت آسفالت در ۹۷ روستای استان ایلام اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله محبی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهی به نام راه «نهضت آسفالت» در روستاها آغاز کرده‌ایم، از شهریور ماه سال گذشته در ۶۹ روستا و در هفته دولت در ۲۸ روستا آسفالت معابر انجام شده است.

وی بیان کرد: مطالعات لازم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستاهایی از شهرستان‌های آبدانان، ایوان و سیروان با همکاری میراث فرهنگی صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: زیباسازی معابر در روستاها با همکاری بنیاد مستضعفان نیز از اولویت‌های بنیاد مسکن است.

وی گفت: با توجه به توپوگرافی مناطق روستایی استان، مناطقی هستند که نیاز به ایمن سازی دارند، از ۲ سال گذشته، ۴۰ روستا در طرح ایمن سازی روستایی قرار گرفتند.

محبی عنوان کرد: برای نخستین بار از سال گذشته مقدمات اخذ اعتباری مناسب از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت با برنامه ریزی های لازم و در دستور کار گرفتن مناقصه‌ها در راستای رفاه حال روستاییان در این بنیاد صورت گرفته است.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ شروع به کار سه هزار و ۶۰۰ واحد در طرح مسکن ملی با حمایت‌های حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)،بنیاد مستضعفان و کمیته امداد آغاز شده است، متقاضیان لازم نیز در لیست نوبت دهی تسهیلات کم بهره قرار گرفته‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

84 درصد جامعه هدف دهلران واکسینه شدند