آمادگی کامل پلیس راه استان ایلام برای تامین امنیت زائران اربعین


آمادگی کامل پلیس راه استان ایلام برای تامین امنیت زائران اربعین

ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام از آمادگی کامل پلیس راه برای تامین امنیت ترافیکی زائران اربعین در خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد از زائران عزیز مرز بین المللی مهران را برای عبور و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) انتخاب کرده‌اند لذا مجموعه پلیس راه استان آمادگی کامل برای برقراری امنیت ترافیکی مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین را دارد.

وی بیان داشت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع) از قبیل امکانات، تجهیزات و نیز استفاده از نیروهای پلیس راه استان و همچنین نیروهای کمکی استان‌های همجوار در نظر گرفته شده تا این مجموعه همچون سالیان گذشته در محورهای استان ایلام به نحو شایسته خدمتگزار زائران حسینی باشد.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: با توجه به همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و همچنین دستگاه‌های مرتبط مشکلات و نواقص مربوط به ساماندهی و تجهیز پارکینگ‌ها، آسفالت مسیرهای ورودی و خروجی، نصب علائم جاده‌ای و هشدار دهنده تا حد خوبی برطرف شده است.

سرهنگ کهزادی در پایان خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) توفیق بزرگی برای پلیس و توشه گرانبهایی برای تک تک کارکنان پلیس راه استان دانست و گفت: خدمتگزاری به این عزیزان افتخار بزرگی است که نصیب ما و همکاران شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین