آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان| راهیابی 2 قایقران ایران به فینال A


آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان| راهیابی 2 قایقران ایران به فینال A

در آغاز مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در مجارستان ۲ قایقران ایران به فینال A رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان از صبح امروز در سگد مجارستان آغاز شد.

در اولین رقابت نمایندگان کشورمان الناز شفیعیان در دور مقدماتی کایاک یکنفره 200 متر زیر 23 سال بانوان به مصاف رقیبان رفت. در این مسابقه شفیعیان با رقیبانی از اسپانیا، دانمارک، اسلونی، چین، پرتغال، نروژ و آفریقای جنوبی رو به رو شد و با زمان 41.62 ثانیه پس از نماینده دانمارک در رده دوم قرار گرفت. در این مسابقه قایقران اسپانیا سوم شد.

در دومین رقابت نمایندگان کشورمان، محمد عباسی در دور مقدماتی کانوی یکنفره 1000 متر مردان جوانان به مصاف رقیبان رفت. در این مسابقه عباسی با رقیبانی از مکزیک، کوبا، جمهوری چک، مولداوی، مجارستان و ایتالیا رو به رو شد و با زمان 4:07.93 دقیقه در رده هفتم قرار گرفت. در این مسابقه قایقرانان مولداوی، ایتالیا و مجارستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

محمدنبی رضایی در دور مقدماتی کانوی یکنفره 1000 متر زیر 23 سال مردان به مصاف رقیبان رفت. در این مسابقه رضایی با رقیبانی از رومانی، بلغارستان، اسپانیا، سنگاپور، فرانسه، جمهوری چک، تونس و لیتوانی رو به رو شد و با زمان 3:57.19 دقیقه در رده دوم قرار گرفت و راهی نیمه نهایی شد. در این مسابقه قایقرانان اسپانیا و رومانی به ترتیب اول و دوم شدند.

در ادامه رقابت‌ها الناز شفیعیان در دور نیمه‌نهایی کایاک یکنفره 200 متر زیر 23 سال بانوان به مصاف رقیبان رفت. در این مسابقه شفیعیان با رقبایی از پرتغال، انگلیس، اسلواکی، هلند، صربستان، اسلوونی، آمریکا و لهستان رو به رو شد و با زمان 40.85 ثانیه در رده نخست قرار گرفت و راهی فینال A شد. در این مسابقه قایقرانان صربستان و اسلوونی به ترتیب دوم و سوم شدند.

محمد عباسی در دور نیمه‌نهایی کانوی یکنفره 1000 متر مردان جوانان به مصاف رقیبان رفت. در این مسابقه عباسی با رقبایی از اسپانیا، آلمان، کوبا، ایتالیا، کانادا، فرانسه، رومانی و مصر رو به رو شد و با زمان 4:04.68 دقیقه در رده پنجم قرار گرفت و راهی فینال B شد. در این مسابقه قایقرانان اسپانیا، آلمان و کوبا اول تا سوم شدند.

محمدنبی رضایی در دور نیمه‌نهایی کانوی یکنفره 1000 متر مردان زیر 23 سال به مصاف رقیبان رفت.
در این مسابقه رضایی با حریفانی از سنگاپور، چین تایپه، کانادا، مولداوی، تایلند، مکزیک، آمریکا و جمهوری چک رو به رو شد و با زمان 3:53.90 دقیقه در رده نخست قرار گرفت و راهی فینال A شد. در این مسابقه قایقرانان مولداوی و جمهوری چک اول و دوم شدند.
مسابقات فینال این مواد صبح جمعه 11 شهریور برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند