این خانم بازیگر ایرانی از عشقش خواستگاری کرد ! / ویشکا آسایش لو داد + عکس


این خانم بازیگر ایرانی از عشقش خواستگاری کرد ! / ویشکا آسایش لو داد + عکس

رکنا : ویشکا آسایش روزی که احساس کرد عاشق شده از همسرش خواستگاری کرد.

به گزارش رکنا ، ویشکا آسایش متولد ۱۶ آبان ۱۳۵1 و بازیگر ایرانی است. ویشکا آسایش فعالیتش را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد، ویشکا آسایش نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی بازی کرد. ویشکا آسایش نخستین تجربهٔ حضور او در سینما مربوط به بازی در درام ساحره بود که برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد،ویشکا آسایش سپس در فیلم‌های پرفروش در مدت معلوم فی المدت المعلوم، نهنگ عنبر، ۵۰ کیلو آلبالو، دراکولا و نهنگ عنبر ۲: سلکشن رؤیا حضور یافت.

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش بازیگر مطرح ایرانی بسیار جالب و مورد توجه است که بعد از عاشق شدنش از همسرش خواستگاری کرده است.

ویشکا آسایش در این مورد گفت:

در طی دورانی که به ایران رفت و آمد داشتم، رضا قبادی همسرم را دیدم.از همان لحظه اولی که چشمم به او افتاد، فهمیدم او مرد رویاهایم است و همان ویژگی هایی را دارد که من همیشه مدنظرم بود، یک مرد قدبلند، جدی و جنتلمن.

وقت زیادی را صرف شناخت او از راه دور کردم و هر لحظه که او را می شناختم به او بیشتر علاقه مند می شدم.

اما یک روز به خودم آمدم و دیدم من دارم همین طور وقتم را هدر می دهم بدون این که حس واقعی ام را به رضا بگویم به همین خاطر، بی خیال قضاوت ها شدم و با او در مورد حس واقعی ام، حرف زدم و به او گفتم که دوست دارم با او آشنا شوم و ازدواج کنم.

خوشبختانه این پیشنهاد من با استقبال مواجه شد و من و رضا با یکدیگر ازدواج کردیم و بعد من قید زندگی در خارج از کشور را زدم و به ایران آمدم تا در کنار همسرم یک زندگی خوب و خوش را تجربه کنم و حالا هم از این تصمیم خیلی خوشحال هستم، که رضا همسرم است.

منبع : وقت صبح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی