وقوع 10 حادثه رانندگی در استان سمنان/2 نفر جان باختند


وقوع 10 حادثه رانندگی در استان سمنان/2 نفر جان باختند

سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته هلال احمر به ۱۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرد، گفت: این حوادث دو کشته برجا گذاشته است.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در تاریخ هشتم و نهم شهریور ماه سال جاری هلال احمر استان سمنان به ۱۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: در مجموع این حوادث ۳۹ نفر مجروح شدند که توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه ۹ شهریور دو حادثه رانندگی ثبت شده است، افزود: واژگونی هایما کیلومتر ۱۲ محور فولاد محله کیاسر پنج مصدوم و واژگونی ال ۹۰ کیلومتر ۲۵ محور آرادان سرخه شش مصدوم بر جای گذاشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه از این تعداد حادثه دو مورد منتهی به فوت هموطنان شده است، ابراز داشت: واژگونی پژو پارس کیلومتر ۶۵ دامغان سمنان و واژگونی پژو پارس کیلومتر ۱۰ محور شاهرود دامغان هر کدام یک فوتی گزارش شده است.

محمد خانی با بیان اینکه شش مورد از این حوادث واژگونی خودرو و سه مورد تصادف دو خودرو و یک مورد انحراف از جاده خودرو را شامل می‌شود، تصریح کرد: همچنین بیشترین فراوانی حوادث در محور دامغان سمنان و برعکس، شاهرود دامغان و برعکس و فولاد محله رخ داده است.

وی افزود: از بین این حوادث تصادف پارس و ساینا و سقوط از پل خودرو ساینا با هشت مصدوم بیشترین آمار مصدومان حادثه را طی دو روز مذکور به خود اختصاص داده است و بعد از آن حوادث نهم شهریور با شش و پنج مصدوم که در ابتدا به آن اشاره شدند بالاترین میزان مصدومان بودند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کمک 52 میلیارد تومانی جان دوباره به روستای حسین آباد سمنان بخشید