کمبود شدید امکانات تفریحی و ورزشی ویژه بانوان در بوشهر


کمبود شدید امکانات تفریحی و ورزشی ویژه بانوان در بوشهر

بوشهر- عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اعتبار ملی برای احداث یک مجموعه تفریحی، ورزشی و رفاهی ویژه بانوان بوشهری تخصیص یابد.

خدیجه گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در هفته گذشته نشستی را با مشاور رئیس مجلس در امور بانوان داشتیم و مسائل و مشکلات مهم در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر سومین استان اقتصاد بزرگ کشور است و رتبه اول در درآمد سرانه کشور را دارا است اما به چیزی که حق آن بوده هنوز نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده‌اند تاکید کرد: با وجود نقش تأثیر گذاری که بانوان در کانون خانواده و جامعه ایفا می‌کنند در زمینه امکانات تفریحی و ورزشی ویژه بانوان در راستای افزایش نشاط و تندرستی آنها با کمبودهای شدیدی مواجه هستیم.

گرشاسبی بیان کرد: در مرکز استان ما فاقد یک پارک ویژه بانوان هستیم در حالی که در سفر ریاست جمهور قول‌های داده شد و استاندار بوشهر نیز تاکید بر احداث یک پارک بانوان در مرکز استان داشتند که طرح پارک نیز توسط شهرداری آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: یک فضای تفریحی، ورزشی، رفاهی ویژه بانوان در منطقه گردشگری پارک لیان دیده شده اما اجرای آن نیازمند اعتبارات ملی است انتظار داریم دولت و مجلس در این زمینه نگاه خاصی به استان بوشهر داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: از آنجا که ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت زنان جامعه بسیار مهم است این مهم در دستور کار شورا و شهرداری نیز قرار دارد که با توجه به توریستی بودن بندر بوشهر این پارک یک ظرفیت بسیار خوب برای گردشگران نیز می‌تواند باشد.

🔻خدیجه گرشاسبی در دیدار با مشاور بانوان رئیس مجلس شورای اسلامی
ضرورت اختصاص اعتبار ملی جهت احداث مجموعه تفریحی ورزشی بانوان بوشهری
🔸عضو شورای شهر بوشهر خواستار اختصاص اعتبار ملی جهت احداث یک مجموعه تفریحی ورزشی رفایی ویژه بانوان بوشهری شد
🔸خدیجه گرشاسبی در نشست بانوان عضو شوراها و بخشداران با خانم دکتر عطایی مشاور بانوان دکتر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی گفت:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز