متئو دارمیان:/ نباید جلوی میلان اینقدر بد دفاع کرد


متئو دارمیان:/ نباید جلوی میلان اینقدر بد دفاع کرد

متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر، اعتراف کرد این تیم از نظر دفاعی عملکرد ضعیفی میلان داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه اینتر در دیدار مقابل میلان خیلی زود پیش افتاد، اما نمایش وحشتناک مدافعان این تیم باعث شده دروازه نراتزوری سه بار باز شده و دیگر جایی برای بازگشت وجود نداشته باشد. متئو دارمیان که خودش یکی از متهمان درجه یک شکست 2-3 اینتر محسوب می شود، مدعی شد با چنین نمایشی بازگشت مقابل تیمی مانند میلان بسیار دشوار است.

متئو دارمیان گفت: "بی تردید بعد از زدن گل اول می توانستیم جریان بازی را بهتر مدیریت کنیم و امکانش وجود داشت جلوی گل اولی که دریافت کردیم را گرفت. بعد از آن گل، شرایط برای اینتر در ادامه مسابقه دشوار شد و دو گل دیگر دریافت کردیم.

متئو دارمیان:/ نباید جلوی میلان اینقدر بد دفاع کرد

وقتی در مقابل تیمی مانند میلان اوضاع اینگونه پیش برود، حتی در صورتی که روحیه بازگشت داشته باشید نیز کار بسیار دشوار می شود و رسیدن به چنین هدفی آسان نیست. باید به هر قیمتی به جایی برسیم که اینقدر دروازه اینتر راحت باز نشود و باید دقت و توجه بیشتری در زمین داشته باشیم. زیرا همین جزئیات کوچک هستند که در بازی های بزرگ، سرنوشت یک مسابقه را رقم می زنند.

تقابل با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان؟ ما چند روز فرصت داریم تا برای مسابقه آماده شویم، اما لیگ قهرمانان اروپا در راه است و ما می خواهیم این فصل شروع خوبی را در این تورنمنت تجربه کنیم. در خانه و با حضور با تماشاگران اینتر می توانیم نمایش خوبی داشته باشیم و این همان کاری است که ما سعی خواهیم کرد در دیدار برابر بایرن مونیخ به آن دست پیدا کنیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران