سارقان اماکن دولتی در شهرستان سلطانیه دستگیر شد


سارقان اماکن دولتی در شهرستان سلطانیه دستگیر شد

حوادث رکنا: در پی وصول خبری مبنی بر سرقت از اماکن دولتی در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ حسین اصانلو، فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در انجام تحقیقات تخصصی ماموران، سرنخ هایی از وقوع سرقت های مورد نظر از سوی ۲ سارق سابقه دار به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: با انجام تحقیقات علمی، سارقان شناسایی و با عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ اصانلو با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت از اماکن دولتی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ابهر

فرمانده انتظامی ابهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با متخلفان و شناسایی نقاط جرم‌خیز و برخورد با متخلفان و عرضه کنندگان مواد مخدر در محله حسین آباد و ۱۵ خرداد، با بهره گیری از توان صف و ستاد به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ محمد مهدیخانی اظهار داشت: در اجرای این طرح پنج سارق، سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر و ۱۸ میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد کشف شد.

وی یادآورشد: در ادامه اجرای طرح ، هشت معتاد متجاهر جمع آوری و پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

سرهنگ مهدیخانی با قدردانی از همکاری شهروندان و رضایت مندی آنان از اجرای این طرح تصریح کرد: پلیس با اقتدار تمام برای تحقق جامعه ای سالم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فروشنده سکه های تقلبی به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری فروشنده سکه های تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش سکه های تقلبی به یکی از طلافروشی های سطح شهر زنجان را دارد رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی و آگاهی شهرستان زنجان با تحقیقات خود متهم را شناسایی و طی یک عملیات، وی را هنگامی که قصد فروش این سکه های تقلبی را داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان، افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به تقلبی بودن سکه ها و جرم خود اعتراف و تعدادی سکه تقلبی از وی کشف شد.

سرهنگ مرسلی با هشدار به کلاهبرداران و افراد سودجو که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد، فریب افراد کلاهبردار را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعا" به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زنجان و دستگیری ۱۰سارق و خرده فروش مواد مخدر و توقیف ۴۷ دستگاه خودرو متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۰ سارق و خرده فروش مواد و توقیف ۴۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی افزود: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی در سطح شهرستان زنجان در تفرجگاه ها و پارک ها، با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یگانهای انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح، ۱۰ سارق، معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر نیز از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: ۴۷ دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف نیز در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ آمد و شد توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ مرسلی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت های پلیسی۱۱۰ و بیان انتقاد و شکایات در خصوص عملکرد کارکنان از طریق سامانه ۱۹۷ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام