رویدادی برای بیان ایده‌های نو در حوزه گرافن


رویدادی برای بیان ایده‌های نو در حوزه گرافن

چهارمین دوره رویداد بیان تجارب در حوزه­‌های مرتبط با نانوفناوری از سوی ستاد نانو با موضوع گرافن از ۲۲ شهریور ماه آغاز به کار می‌کند.

رویدادی برای بیان ایده‌های نو در حوزه گرافن

به گزارش ایران اکونومیست، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) ستاد نانو، بستری برای شناسایی و حمایت از ایده‌های نو و تبدیل آنها به محصول، مشاوره به صاحبان کسب و کار به منظور استفاده از فناوری در تولیدات خود و ایجاد فرصت برای سرمایه‌گذاران است.

شبکه‌سازی در شتاب‌دهنده ICAN همواره مورد توجه بوده است و بر همین اساس سلسله نشست‌های آنلاین بیان تجارب در حوزه‌های مرتبط با نانو با عنوان ICAN NETWORK را برگزار می‌کند و طی آن متخصصین حوزه‌های مختلف نانو را گردهم می‌آورد. هدف این رویداد جمع‌آوری و انتقال دانش و تجربه متخصصین دانشگاهی و صنعتی فعال در حوزه نانو فناوری است.

رویداد ICAN NETWORK قصد دارد با فراهم کردن بستری برای دانشمندان و متخصصین حوزه نانو این تبادل دانش را با محوریت ایران و شتابدهنده ICAN فراهم کند.

به نقل از ستاد توسعه نانو، در این راستا ثبت نام در چهارمین دوره رویداد ICAN NETWORK با موضوع "گرافن در مسیر تجاری سازی" از ۷ شهریور ماه آغاز شده و از ۲۲ شهریور فراخوان جذب ایده با محوریت گرافن آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان و متخصصین می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را در ارتباط با این حوزه ارسال کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چند روش کاربردی برای جلوگیری از دانلود خودکار محتوا در واتساپ