مراکز درمانی و بیمارستانهای همدان مشکل بی آبی ندارند


مراکز درمانی و بیمارستانهای همدان مشکل بی آبی ندارند

همدان-مدیر بحران دانشگاه و رئیس فوریت‌های پزشکی گفت: با کمک تیم مدیریت پیشگیری و بحران شهرداری تهران، مراکز درمانی وبیمارستانهای همدان مشکل بی آبی ندارند.

محمدرضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به اینکه یک تیم از مدیریت پیشگیری و بحران شهرداری تهران با تانکرهای بهداشتی برای حمل آب به مراکز بهداشتی همدان آمده‌اند خوشبختانه مشکل بی آبی و فشار آب برای مراکز درمانی نداشته‌ایم.

وی افزود: اوایل مشکل آب، افت فشار آب در مرکز درمانی بهشتی داشته‌ایم که دلیل آن را می‌توان اینگونه بیان کرد با توجه به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کار دیالیز انجام می‌دهد مجبور به کاهش فشار آب در طبقات فوقانی شده بود وگرنه مشکل بی آبی در این مرکز درمانی وجود نداشته است.

مدیر بحران دانشگاه و رئیس فوریت‌های پزشکی مطرح کرد: هرروز صبح، ظهر و عصر تانکرهای آبرسانی برای پر کردن آب مراجعه می‌کنند و این مخازن وقتی پر شود از ۴۸ تا ۷۲ ساعت بدون اینکه آب تزریق مجدد شود پایدار هستند.

شکوهی متذکر شد: بیمارستان بعثت بیش از یک میلیون لیتر، بیمارستان قلب بیش از ۳۰۰ هزار لیتر و بیمارستان شهید بهشتی بیش از ۲۵۰ هزار لیتر ذخیره آب موجود است و برای بخش دیالیز یک منبع ۲۰ هزار لیتری خریداری شده است که نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبی که وارد شبکه آبرسانی بیمارستان می‌شود از لحاظ کلر و میکروب کاملاً آزمایش شده است و آب کاملاً سالم وارد مخازن آب شرب مراکز درمانی و بیمارستانی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان