هم دنبال نتیجه هستیم و هم نتیجه کیفیت کارمان؛ / مورایس: یک سری جزئیات باعث شد به فولاد ببازیم


هم دنبال نتیجه هستیم و هم نتیجه کیفیت کارمان؛  / مورایس: یک سری جزئیات باعث شد به فولاد ببازیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید روز آینده تیمش را برای کسب سه امتیاز به میدان می‌فرستد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دربی اصفهان که روز آینده از ساعت 19 به میزبانی شاگردان تارتار در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد، حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: همه متوجه هستیم بازی حساسی است. دربی شهر اصفهان و دو باشگاهی که باشگاه‌های مهمی هستند. برای ما بازی بسیار مهم است. ما دنبال نتیجه این بازی هستیم. همچنین دنبال نتیجه کیفیت کارمان هم هستیم تا هفته به هفته بتوانیم کارمان را ارتقا دهیم و به سطحی برسیم که در آینده مدعی قهرمانی بشویم.
مورایس درباره دیدار قبلی تیمش و شکست در ثانیه‌های پایانی این مسابقه که سبب شد سپاهان از دو بازی قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده باشد، بیان کرد: می توانم بگویم که نگرانی خاصی نسبت به بازی قبلی در مدیریت خط دفاعی تیم‌مان نباید داشته باشیم. همه اشتباه می‌کنند. در بازی قبلی یک سری جزئیات بود که باعث گل خوردن ما شد. اشکال از خط دفاعی نبود، چون وقتی توپ را داریم نمی‌توانیم بگوییم خط دفاعی اشتباه کرده. یک تصمیم اشتباه باعث شد گل بخوریم.
او سپس در مورد بازیکنانی که دسترسش قرار دارد نیز صحبت کرد ودر واکنش به این سوال که آیا اشتباه بازیکنان باعث تغییر ترکیب تیمش خواهد شد یا خیر گفت: در بازی قبلی هم گفتم که ما از کیفیت‌های متفاوتی استفاده خواهیم کرد. نه به خاطر اینکه کسی اشتباه کرده بلکه به خاطر کیفیت و دیدی که ما داریم بازیکن عوض می کنیم؛ چون در آینده می‌خواهیم یک تیم و باشگاه بهتر باشیم. متاسفانه در بازی قبلی یک اشتباه بود که گل خوردیم و مطمئن باشید که در بازی های بعدی از این اشتباهات درس خواهیم گرفت.
سوال بعدی از مورایس درباره دعوت 5 بازیکن از سپاهان به اردوی تیم ملی بود و او در این مورد بیان کرد: می‌دانید برای دعوت شدن به تیم ملی فاکتورهای متفاوتی هست و عملکرد تیمی شاید باعث بشود آن بازیکن کیفیت خودش را نشان بدهد و به تیم ملی دعوت بشود. این نشان دهنده این است که همزمان با افزایش کیفیت تیم، بازیکنان هم رشد می کنند. ما 5 بازیکن در تیم ملی نداریم بلکه هفت بازیکن داریم، چون اگر بازیکنان تیم ملی زیر 21 سال را هم اضافه کنیم، هفت بازیکن داریم. این فقط انگیزه برای بازیکن نیست بلکه برای باشگاه هم هست. ما شرایطی را مهیا می کنیم تا بازیکنان بیشتری را به تیم ملی بفرستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران