جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است


جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است

مشهد ـ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است و باعث افزایش شناخت، سطح تحلیل مسائل و ابعاد مختلف موضوعات می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی ظهر دوشنبه در همایش دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان بسیجی سراسر کشور در مشهد جهاد تبیین را راهگشای مبارزه با این فتنه دشمنان برشمرد و اظهار کرد: جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است و باعث افزایش شناخت، سطح تحلیل مسائل و ابعاد مختلف موضوعات می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین را راهکار مبارزه با جنگ نرم دانست و افزود: اکنون انبوهی از رسانه‌های بین المللی با هزاران متخصص با هدف وارد کردن آسیب به آرمان‌های انقلاب اسلامی به صف شده اند که برای ایستادگی در مقابل آنها نیاز به اقداماتی جهادگونه و فوری است.

وی گفت: مراکز علمی و فضاهای دانشگاهی باید به محیطی برای جهاد تبیین تبدیل شود و تلاش بر آن باشد با افزایش شناخت در میان آحاد مردم، محاصره تبلیغاتی دشمن با شکست مواجه شود.

جوانی افزود: بسیاری از جنایات تاریخی علیه مسلمانان و شیعیان از صدر اسلام تاکنون از جمله واقعه عاشورا ناشی از گمراهی و غفلت عاملان آن بوده است که در مقابل هجمه دشمنان فریب خورده‌اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ولایت مدار کشور هم بارها این دسیسه‌ها را خنثی کرده‌اند و اکنون راه مقابله با بدخواهان توسل به جهاد تبیین در تمامی عرصه‌های مقاومت است.

وی اظهار کرد: مردم‌فریبی کلید واژه دشمنان در شرایط کنونی است و آنان با این حربه دست به جنگ شناختی علیه مردم ایران زده‌اند که جهاد تبیین تنها ابزار مبارزه در این زمینه است.

جوانی ادامه داد: دشمنان امروز با حربه حیله‌گری، ترفند و دروغ گویی تلاش می‌کنند با ایجاد شک و تردید، حس بدبینی به نظام جمهوری اسلامی را در میان مردم رقم بزنند.

جوانی گفت:

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی سپاه و بسیج باید در هر زمینه‌ای که دشمن وارد می‌شود، ورود پیدا کنند چراکه اساس ایجاد چنین نهادهایی مبارزه با جریان‌هایی است که به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی هستند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین