طرح نظارتی ویژه اربعین در همدان آغاز شد


طرح نظارتی ویژه اربعین در همدان آغاز شد

همدان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین در استان همدان خبر داد و گفت: در این راستا وضعیت پایانه های مسافربری همدان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه یونسی با اشاره به آغاز نظارت گشت مشترک تعزیرات حکومتی بر پایانه‌های مسافری از سیزدهم شهریورماه عنوان کرد: در این راستا، با همکاری راهداری و صمت نظارت بر پایانه مسافربری و نحوه فروش بلیط مسیرهای اربعینی در دستور کار تعزیرات حکومتی همدان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: براساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای تسهیل حمل ونقل زائرین عزیز اربعین ابا عبدالله (ع) هر روز تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل صمت اقدام به بازرسی از پایانه و شرکت‌های حمل و نقل کرده و به پرونده‌های تخلف به صورت فوری رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه طی این نظارت‌ها، مشخص شد که سه شرکت اتوبوس رانی اتوبوس نداشته و قادر به ارائه خدمات نبودند، گفت: علت آن به‌کارگیری اتوبوس‌های مربوطه بدون هماهنگی با مدیریت حمل‌ونقل استان همدان در پایانه‌های تهران بود، به‌همین‌منظور برای این سه شرکت و هم چنین برای بوفه مواد غذایی به دلیل گرانفروشی آب معدنی پرونده تنظیم شد.

یونسی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها برای رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات ارسال شد، گفت: همه دستگاه‌های مربوطه باید در مسیر اخطار جدی به شرکت‌ها و واحدهای متخلف پای کار بیایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)