واکنش مربی فولاد به اتفاقات دیدار برابر مس


واکنش مربی فولاد به اتفاقات دیدار برابر مس

نادرغبیشاوی مربی گلرهای فولاد، در مصاحبه‌ای تازه به حامد لک حمله کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نادر غبیشاوی مربی تیم فولاد در خصوص دیدار شب گذشته گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دادیم. فکر می‌کنم سوت های داور از همان دقیقه اول باعث شد تا تمرکز تیم ما به هم بریزد و هر وقت دلش خواست زهر‌حملات مارا گرفت.


وی افزود: اشتباهات کمک داورها در اعلام آفساید ها باعث‌شد تا بعضی حملات ما خیلی راحت خنثی شوند. این اولین بار نیست که آقای اکرمی برای ما اینچنین سوت می‌زند و واقعا نمی‌دانیم اعتراض خود را به چه کسی بگوییم.


مربی دروازه‌بان‌های فولاد همچنین گفت: آقای علیزاده دیشب در برنامه فوتبال‌برتر تلاش کرد همه مسائل را وارونه نشان دهد. چرا نمی‌گوید که ماجرا دقیقا از کجا شروع شد؟ چرا نمی‌گویید دروازه‌بانتان چه حرکاتی جلوی هواداران ما انجام داد و چگونه باعث شد جو به هم بخورد؟ در بین ‌نیمه چگونه در راهرو به مربی ما فحش رکیک داد. این موضوعات‌ برای آقای علیزاده عادی است؟
خوشبختانه همه اتفاقات بعد از سوت پایان بازی را هم دیشب دیدند‌. دروازه‌بان رفسنجان مثل بزن بهادرها وسط زمین داد می‌زد و توهین می‌کرد. چند نفر از جمله گلر خارجی ما سعی داشتتد، ایشان را آرام کنند.
نکند آقای علیزاده این صحنه‌ها را هم ندیدند؟ ندیدند که چطور جلوی دهن ایشان را گرفته بودند که بیشتر از این توهین نکند؟
در فوتبال همه ما همدیگر را می‌‌شناسیم. اولین بار نیست که چنین رفتارهایی از حامد لک سر می‌زند. پس لطفا سعی نکنید با مظلوم‌نمایی تصویری غیر واقعی از ایشان نشان دهید.


وی در پایان گفت: ما به دنبال سه امتیاز دیدار بودیم و آیا این توقف‌های بازی به سود ما بود یا به ضرر؟ مشخص بود در پایان چه تیمی از تساوی خوشحال است و چگونه لبخند بر لب ورزشگاه را ترک کردند. آن‌ها دنبال از جریان انداختن بازی بودند و برای اینکار‌ هواداران ما را تحریک کردند تا به خواسته خود برسند. متاسفم برای این فوتبال که برای یک‌ امتیاز‌ اینگونه هرکاری انجام می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...