20 میلیارد ریال به موزه بزرگ خراسان اختصاص می‌یابد


20 میلیارد ریال به موزه بزرگ خراسان اختصاص می‌یابد

مشهد ـ معاون میراث فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی اموال و اشیا موزه بزرگ خراسان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دارابی با اشاره به بازدید از موزه بزرگ خراسان در سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: یکی از برنامه‌های وزارت توسعه و پویایی موزه‌های منطقه‌ای از جمله موزه بزرگ خراسان است.

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای تصویب طرح محتوایی موزه و اجرای انجام خواهد شد تا شاهد غنی‌تر شدن این موزه منطقه‌ای باشیم.

ساماندهی اموال و تجهیز مخزن و موزه بزرگ خراسان

در ادامه هم‌چنین سید جواد موسوی، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اظهار کرد: ساماندهی اموال و تجهیز مخزن و موزه بزرگ خراسان و هم‌چنین تصویب طرح محتوایی و چارت اداری موزه بزرگ خراسان از موضوعاتی است که در این سفر قائم مقام وزیر به آن پرداخته شد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی افزود: تشکیل ستاد ویژه زائران دهه آخرصفر و خدمات دهی به زائران امام هشتم در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیگر دستآوردهای این سفر بود.

وی گفت: همچنین مقرر شد کارگروه مشترک استانداری و اداره کل میراث استان نسبت به تهیه و تدوین طرح جامع گردشگری مشهد و حرایم ١٨ شهرستان در زمان بندی مقرر اقدام کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

یک هیات مذهبی 82 سری جهیزیه به نوعروسان مشهدی اهدا کرد