مشکل تردد موکب داران می‌تواند خدمت به زوار در شلمچه را مختل کند


مشکل تردد موکب داران می‌تواند خدمت به زوار در شلمچه را مختل کند

خرمشهر - رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی و اسکان زائران در مرز شلمچه گفت: محدودیت صدور کارت تردد و… برای موکب داران می‌تواند خدمت به زوار در شلمچه را مختل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مکی یازع بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به دلیل حجم جمعیت در مرز شلمچه تردد موکب داران تابع مقررات خاصی شده که مشکلات ایجاد شده برای تردد آنها نیازمند اقدام اساسی از سوی مسئولان است.

وی با اشاره به تکرار ماجرای صادر نشدن کارت تردد برای همه موکب داران گفت: امسال برای همه مواکب کارت تردد صادر نشده در حالی که ۴۰۰ موکب از موکب‌های مسیر شلمچه شناسنامه دار هستند.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی و اسکان زائران در مرز شلمچه ادامه داد: طبق ادعای استانداری خوزستان، تعداد کارت‌های صادر شده برای ادارات بیشتر از مواکب است در حالی که نقش مواکب در مانور مردمی اربعین پر رنگ تر است.

وی گفت: این مشکل گاهی باعث مختل شدن روند خدمت رسانی به زائران و عامل فساد مواد غذایی به دلیل معطلی در گرما می‌شود.

یازع با اشاره به اهمیت نقش موکب ها در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: از جمله مشکلات موکب داران دستور تردد از جاده‌ی امام رضا، مستقر نبودن راهنمایی و رانندگی در این مسیر مواصلاتی برای این افراد است.

وی افزود: آسفالت نبودن این جاده می‌تواند عامل تهدید بهداشتی غذای مواکب در زمان حمل به مواکب باشد که باید تمهیداتی برای حل اینگونه مشکلات اندیشیده شود.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی و اسکان زائران در مرز شلمچه خواستار تعیین محل گذر با قابلیت دسترسی مناسب و دارای شرایط مطلوب برای گذر موکب داران شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


جهاد تبیین و روایتگری از تحریف شاخص‌های انقلاب جلوگیری می‌کند