مسابقه مجازی کوی حسین برگزار می‌شود


مسابقه مجازی کوی حسین برگزار می‌شود

رضا اسکندری گفت: از آنجایی که در آستانه اربعین حسینی هستیم بنابراین قصد داریم مسابقه کتابخوانی کوی حسین را برگزار

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از آنجایی که در آستانه اربعین حسینی هستیم بنابراین قصد داریم مسابقه کتابخوانی کوی حسین را برگزار کنیم.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت با اشاره به این که مسابقه کوی حسین به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: تعدادی سوال درباره قیام امام حسین (ع) و اربعین حسینی طراحی شده که در فضای مجازی منتشر می شوند.

وی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست تا اربعین حسینی پاسخ های صحیح خود را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند.

اسکندری ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های اربعین، برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا و امام حسین (ع) است تا از راه دور عرض ارادت به ساخت مقدس آن حضرت داشته باشیم.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت ادامه داد: همچنین با مشارکت اعضای کانون، ختم قرآن کریم به نیابت از شهدای دشت کربلا برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) برگزار می‌شود.

وی برپایی کرسی تلاوت نور را از دیگر برنامه های ویژه اربعین حسینی برشمرد و اظهار کرد: هم زمان با این روز، راهپیمایی جاماندگان اربعین از روستای دولت آباد به سمت بقعه متبرکه امامزاده سید عبدالله آبشور برگزار می‌شود.

اسکندری با بیان این مطلب که هم زمان با اربعین حسینی ویژه برنامه غبارروبی قبور مطهر شهدا برگزار می شود، اضافه کرد: به همت بچه مسجدی های عضو کانون، در اربعین حسینی ایستگاه صلواتی خدمت به عزاداران حسینی برپا می شود.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت عنوان کرد: همچنین به مناسبت اربعین حسینی با تاسی از سیره اهل بیت (ع) در حمایت از نیازمندان، تعداد ۱۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۲ میلیون تومان توزیع می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: طرح اطعام حسینی با پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای نذری در روز اربعین حسینی اجرا می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل