ایجاد بیش از 22800 نفر شغل ثابت و پایدار از ابتدای سال در هرمزگان


ایجاد بیش از 22800 نفر شغل ثابت و پایدار از ابتدای سال در هرمزگان

بندرعباس - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان از ایجاد بیش از 22 هزار و 800 نفر شغل ثابت و پایدار از ابتدای سال در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل شهرزاد در جلسه گروه کاری اشتغال استان عنوان کرد: نسبت به سال گذشته(سال۱۴۰۰) میزان تعهد اشتغال استان بیش از ۸۰٪ رشد داشته و از ۲۱ هزار نفر به ۳۸۷۰۰ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۲۸۰۰ نفر شغل ثابت و پایدار در استان ایجاد شده است که این نشان دهنده ظرفیت های قابل توجه ایجاد شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان، تصریح کرد: در سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور محترم به استان منابع تسهیلاتی و اعتباری قابل توجه و بی سابقه ای به استان اختصاص داده شد که بخشی از نتایج آن، ظرفیت های ایجاد شده در حوزه اشتغال است، که اثرات ملموس و مثبت آنرا مشاهده می کنیم.

وی اظهار داشت: هدفگذاری در حوزه اشتغال تک رقمی کردن نرخ بیکاری در استان می باشد و این مهم با برنامه ریزی دقیق، هزینه کرد هدفمند تسهیلات، شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری، حمایت از طرح های اشتغالزا و فعال سازی طرح های راکد و نیمه تمام قابل تحقق و دست یافتنی است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی