رسیدگی سریع و باکیفیت به پرونده‌های موجود در شعب دادگاه‌ تجدیدنظر


رسیدگی سریع و باکیفیت به پرونده‌های موجود در شعب دادگاه‌ تجدیدنظر

بندرعباس - رئیس کل دادگستری هرمزگان بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب دادگاه‌ تجدیدنظر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی ضمن بازدید سرزده از محاکم تجدید نظر این استان، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده و آرا صادره از این شعب قرار گرفت.

در جریان این بازدید که رئیس محاکم تجدیدنظر استان نیز حضور داشت، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان شعب تجدید نظر، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعین صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین طی سخنانی نقش محاکم تجدیدنظر را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: شعب تجدیدنظر با ارائه نظرات تخصصی و صدور آرا متقن و با رویکرد نظارتی و هدایتی در فرآیند دادرسی نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

قهرمانی با تأکید بر اینکه رضایتمندی مردم مسأله بسیار مهمی برای ما است، گفت: به این منظور ضرورت دارد رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین بر تکریم ارباب رجوع، تلاش مضاعف در احقاق حق و ارائه پاسخ مطلوب به مردم تأکید کرد.

شایان ذکر است: رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید با برخی از مراجعین محاکم تجدیدنظر این استان دیدار و گفت‌وگو نمود و پس از استماع درخواست‌های آنان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)