معرفی کادرفنی تیم ملی ووشوی دانشجویان برای قهرمانی جهان/ آغاز مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان در بلژیک


معرفی کادرفنی تیم ملی ووشوی دانشجویان برای قهرمانی جهان/ آغاز مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان در بلژیک

مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان با حضور بیش از ۲۰ کشور از جمله تیم ملی ایران در بلژیک آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان از امروز با حضور بیش از ۲۰ کشور در بلژیک آغاز به کار کرد. تیم ملی ایران هم با ۵ ورزشکار ) ۲ پسر و ۳ دختر ) در این رویداد شرکت کرده است.

استاد بین المللی بانوان، مبینا علی نسب، استاد فیده بانوان طناز ازلی و ژینا پاک طینت، در بخش دختران حضور دارند و اساتید بین المللی آرش داغلی و مهدی غلامی اوریمی در بخش پسران دست به مهره شده اند.
رده بندی این مسابقات بصورت تیمی و انفرادی است و امتیازات ۳ بازیکن یک کشور ( از هر دو بخش زنان و مردان ) ملاک تعیین رتبه بندی است. این رقابت ها در دو ماده استاندارد و برق آسا برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است مسابقات شطرنج قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان ۲۱ الی ۲۷ شهریور در آنتورپ بلژیک برگزار می شود.
همچنین هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با صدور احکامی جداگانه کادر فنی و مربیان تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران را با هدف شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی ووشوی دانشجویان جهان منصوب کرد.
به این ترتیب علیرضا بهره من به عنوان مربی تیم ملی ووشو در بخش تالو، داوود باقری به عنوان سرپرست تیم ملی ووشو، فریناز نذیری مربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا و دکتر محمد فشی به عنوان مربی بدنساز این تیم معرفی شده اند.
اولین دوره مسابقات ووشوی دانشجویان دانشگاه های جهان از 28 شهریورماه الی 3 مهرماه در کشور ترکیه برگزار می شود و تیم ملی ووشو دانشجویان با حمایت دانشگاه شهید بهشتی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران