ستاره کیک بوکسینگ ایران در مسیر سومین برد متوالی/ عزیزپور، هیولای زرد را ناک اوت می کند؟


ستاره کیک بوکسینگ ایران در مسیر سومین برد متوالی/ عزیزپور، هیولای زرد را ناک اوت می کند؟

ستاره کیک بوکسینگ ایران به دنبال ناک‌اوت کردن حریف برزیلی‎اش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج عزیزپور ورزشکار کیگ بوکسینگ ایران کار خود را در سازمان وان چمپیونشیپ با 2 برد خوب آغاز کرد. او در اوکتبر 2021 و پس از 9 دقیقه "اندرسون سیلوا" کیک‌بوکسور برزیلی را شکست داد و سپس در مارس 2022 مقابل "اسماعیل لونت" مبارز سورینامی-هلندی به برتری دست یافت.

حالا عزیزپور با این اطمینان وارد مبارزه دیگری می‌شود که می‌تواند رکورد 3 برد متوالی را در وان چمپیونشیپ به ثبت برساند.

عزیزپور در 29 سپتامبر (7 مهرماه) در مرحله نیمه‌نهایی گرندپری سنگین وزن کیک بوکسینگ، با "برونو چاوز" برزیلی روبرو می‌شود. در آن سوی جدول مرحله نیمه نهایی نیز، "رومن کریکلیا" اوکراینی و "گوتو اینوسنته" برزیلی مبارزه خواهد کرد.

عزیزپور در آستانه مبارزه بعدی خود می‌گوید: تجربه‌اش باعث خواهد شد که با تنش کمتری نسبت به قبل، پای به مسابقه بگذارد و برای شناسایی نقاط قوت و ضعف حریف، توجه ویژه‌ای به "اسدالله محمدی"، مربیاش خواهد داشت.

عزیزپور از خودش انتظار دارد که در مبارزه خود با "چاوز" ، حریف را ناک‌اوت کند.

در همین راستا عزیزپور گفت: برای من مهم نیست که قامت "چاوز" چقدر بلند است. اتفاقات زمان مسابقه مهم خواهد بود. دو رقیب بسیار خوب - سیلوا و لونت - را پیش از این بازی شکست دادم و می‌توانم حریف بعدی‌ام (چاوز) را هم شکست دهم. اهداف من خیلی بزرگتر از این مسابقه است. می‌خواهم با بردن کمربند این مسابقات، ثابت کنم که یکی از بهترین کیک‌بوکسورهای سنگین وزن جهانم.

وی ادامه داد: کاری که می‌خواهم انجام دهم، این است که بهترین‌ها را در مسابقات وان چمپیونشیپ شکست دهم و بتوانم با بزرگترین مبارزان سراسر جهان روبرو شوم.

این بازیکن ورزشکار 33 ساله که در کارنامه خود 67 برد و 4 باخت را دارد، مطمئن است که می‌تواند عملکرد عالی خود در وان چمپیونشیپ را حفظ کند.

عزیزپور تاکید کرد: می‌خواهم با پیروزی در مسابقات پیش‌رو و شکست دادن بهترین مبارزان جهان، برای کشورم افتخارآفرینی کنم. مبارزان بزرگ و بین‌المللی در سازمان وجود دارند که من دوست دارم با آنها رقابت کنم زیرا از رویارویی با آنها لذت می‌برم.

در صورت برد احتمالی عزیزپور مقابل "چاوز" در مرحله نیمه‌نهایی، او باید به مصاف "رومن کریکلیا" برود. فایتر ایرانی، پیش از این دو بار در سال‌های 2018 و 2019 با "رومن کریکلیا" روبرو شده بود که حاصل آن یک برد و یک باخت بود. عزیزپور علاقه زیادی دارد که مجددا و برای بار سوم با "رومن کریکلیا" پیکار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاخ سفید ژست بشر دوستانه گرفت/ نگران حمله رژیم صهیونیستی به رفح هستیم