کرملین: پوتین در جریان بازآرایی نیروی های ارتش روسیه قرار گرفت


کرملین: پوتین در جریان بازآرایی نیروی های ارتش روسیه قرار گرفت

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین تا نیل به تمامی اهداف ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، گزارش مربوط به بازآرایی مجدد نیروهای ارتش روسیه در منطقه خارکیف در اختیار رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.

«دیمیتری پسکوف» امروز دوشنبه در کنفرانس خبری روزانه کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» گزارش مربوط به تمام تحولات میدان نبرد از جمله گزارش مربوط به ساماندهی مجدد نیروهای روسیه در منطقه خارکیف را دریافت می‌کند.

سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره واکنش رئیس جمهور روسیه به بازآرایی نیروهای نظامی این کشور گفت: البته هر اتفاقی می‌افتد، هر اقدامی که ارتش در جریان عملیات ویژه صورت می دهد به اطلاع فرمانده کل رسیده می شود.

پسکوف در ادامه تاکید کرد که رئیس جمهور روسیه ارتباط مستمری و حتی می توان گفت شبانه روزی با وزیر دفاع و همه فرماندهان نظامی دارد. وی افزود: طبیعاً در یک عملیات ویژه نظامی غیر از این نیز نمی شود.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در خصوص وضعیت نبرد میان مسکو و کی یف گفت که عملیات نظامی ویژه در اوکراین ادامه دارد و این عملیات تا زمان رسیدن به تمام اهدافی، که در ابتدا تعیین شده بود، ادامه خواهد داشت.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته اعلام کرد که به منظور دستیابی به اهداف عملیات ویژه خود در نبرد با اوکراین در مناطق بالاکلی و ایزیوم دست به تجدید آرایش نیروهای خود خواهد زد. همچنین وزارت دفاع روسیه گفت که اعزام نیروهای کمکی به منطقه خارکیف در شرق اوکراین نیز در راستای همین هدف صورت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی