15 نفر از مخلان نظم و امنیت در بجنورد دستگیر شدند


15 نفر از مخلان نظم و امنیت در بجنورد دستگیر شدند

بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۵ نفر از مخلان نظم و امنیت خبر داد و گفت: قاچاق مواد مخدر، سرقت، اوباش گری و... از جمله اتهامات افراد دستگیر شده است.

سرهنگ محمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در مرکز استان و سایر نقاط به صورت همزمان به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد، گفت: در همین رابطه ۸۳۷ گرم مواد مخدر سنتی نیز در بازرسی‌های انجام شده کشف شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح همچنین ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و به پارکینگ منتقل شدند، تصریح کرد: در همین رابطه چهار سارق سابقه دار، پنج توزیع کننده مواد مخدر و همچنین یک نفر که در زمینه قاچاق کالا و ارز فعالیت داشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ غلامی خاطر نشان کرد: در مجموع در اجرای این طرح ۱۵ نفر از مخلان نظم و امنیت که در زمینه‌های مختلف از جمله خرید و فروش مواد مخدر، سرقت، قاچاق کالا و ارز، اوباش گری و … فعالیت داشتند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اجرای مستمر و بی وقفه اینگونه طرح‌ها در دستور کار پلیس استان قرار دارد، گفت: مخلان نظم و امنیت به هیچ وجه در امان نبوده و پلیس با قدرت از امنیت و آرامش در جامعه دفاع می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا