همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در خشکرودبار برگزار می‌شود


همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در خشکرودبار برگزار می‌شود

وحدانی گفت: همزمان با روز اربعین حسینی، همایش پیاده روی جاماندگان اربعین به نیابت از حضرت رقیه(س) از مسجد خشکرودبار تا مسجد بیشه گاه برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: مراسم عزاداری و سوگواری اربعین حسینی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: چاپ زیارت اربعین و توزیع بین عزاداران و کسبه محل، قرائت زیارت اربعین در روز اربعین و هدیه به ۷۲ شهید کربلا از جمله برنامه‌های این کانون در شب و روز اربعین حسینی(ع) است.

وی گفت: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین به نیابت از حضرت رقیه(س) از مسجد خشکرودبار تا مسجد بیشه گاه، نذر آب و توزیع بین کودکان و برپایی نمایشگاه مهدویت از دیگر برنامه‌های کانون است.

وحدانی تصریح کرد: محرم و صفر، عمیق ترین، اثرگذارترین و ریشه دارترین موضوع فرهنگی اسلام است و باید به فلسفه و اهداف نهضت سیدالشهدا(ع) بیش از پیش توجه شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: شور و عشق حسینی سالیان طولانی است که با روح و جان مردم عجین شده است و شعله ای است که هرگز خاموش نخواهد شد، امیدواریم هر کدام بتوانیم به سهم خود نقشی در زنده نگه داشتن اربعین امام حسین(ع) داشته باشیم.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا