نرخ جدید کرایه سرویس مدارس کرمانشاه در سال تحصیلی جدید اعلام‌ شد


نرخ جدید کرایه سرویس مدارس کرمانشاه در سال تحصیلی جدید اعلام‌ شد

کرمانشاه- رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه از اعلام نرخ جدید کرایه سرویس مدارس کرمانشاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمدمهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان نرخ سرویس مدارس شهر کرمانشاه در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: طبق اعلام جدید نرخ سرویس مدرسه برای خودروهای سواری از مسافت یک تا پنج کیلومتر (از درب منزل تا مدرسه) به طور ماهانه ۳۲۷ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای مسافت‌های بیش از پنج کیلومتر نیز به ازای هر کیلومتر ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان به مبلغ ۳۲۷ هزار تومان اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه به نرخ کرایه خودروهای ون اشاره و تصریح کرد: برای مسافت یک تا پنج کیلومتر ماهانه ۲۱۸ هزار تومان و برای مسافت‌های بیش از پنج کیلومتر نیز به ازای هر کیلومتر ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان به مبلغ اولیه اضافه می‌شود.

احمدی نرخ تعیین شده برای خودرو مینی بوس را هم برای برای مسافت یک تا پنج کیلومتر ماهانه ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: برای مسافت‌های بیش از یک کیلومتر مبلغ ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان به نرخ کرایه این وسیله نقلیه اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال با راه‌اندازی سامانه «سپند» با توجه به لزوم ثبت نام شرکت‌های حمل و نقل عمومی درون شهری و رانندگان متقاضی حوزه سرویس مدارس، والدین نیز می‌توانند با ثبت نام در این سامانه کنترل زمان و مسیر رفت و برگشت دانش آموزان خود را زیر نظر داشته باشند.

احمدی تاکید کرد: رانندگان و والدین متقاضی سرویس مدارس با مراجعه به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموزان می‌توانند از طریق شرکت‌های مجاز حمل و نقل دانش‌آموزی برای استفاده از سرویس مدرسه ثبت نام کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان