به صورت نیابتی زائر امام حسین (ع)و کربلا باشید/به تو از دور سلام


به صورت نیابتی زائر امام حسین (ع)و کربلا باشید/به تو از دور سلام

امروز پنجشنبه و شب جمعه ، شبی است که زیارت امام حسین (ع) وارد شده برهمین اساس ثبت نام زیارت به نیابت حضرت امام حسین (علیه السّلام) از دو طریق انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز پنجشنبه و شب جمعه، شبی است که زیارت امام حسین (ع) وارد شده از دور و به صورت نیابتی زائر امام حسین (ع) و کربلا باشید. ثبت نام زیارت به نیابت حضرت امام حسین (علیه السّلام) برای شب جمعه و شب اربعین حسینی از دو طریق انجام می‌شود.

آستان قدس حسینی «زیارت به نیابت» برای مشتاقان زیارت حضرت امام حسین (علیه السّلام) با هدف بهره‌مندی برادران و خواهران مؤمن در تمامی نقاط جهان از ثواب زیارتی امام حسین (علیه السّلام) در شب جمعه و شب اربعین اجرا می‌شود و در این راستا تمامی هماهنگی‌ها با واحد خادمان سادات حرم مطهر صورت گرفته است. این طرح که از سمت آستان عتبه حسینی انجام می‌شود به واحد خادمان سادات حرم منتقل می‌شود تا زیارت به نیابت از درخواست کنندگان انجام شود. برای ثبت نام بر روی لینک کلیک کنید.

از سویی دیگر ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در طرح ثبت نام زیارتی به نیابت لینکی قرار داده تا علاقه مندان به تارنمای ستاد بازسازی عتبات عالیات و بخش «نایب‌الزیاره» مراجعه کرده و به نام خود یا نیابت از اموات و درگذشتگان، درخواست زیارت نیابتی را ثبت کنند. برای ثبت نام بر روی لینک کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی