استقرار یک دستگاه یخ ساز در پایانه مرزی زرباطیه عراق


استقرار یک دستگاه یخ ساز در پایانه مرزی زرباطیه عراق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،مهدی صالحی با اشاره به حضور گسترده زائران اربعین حسینی در مرز مهران، گفت: به منظور تامین رفاه زائرین یک دستگاه یخ ساز با ظرفیت تولید ۶۴۰ کیلو یخ در روز در پایانه مرزی زرباطیه مستقر شده است. وی به مشارکت...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،مهدی صالحی با اشاره به حضور گسترده زائران اربعین حسینی در مرز مهران، گفت: به منظور تامین رفاه زائرین یک دستگاه یخ ساز با ظرفیت تولید ۶۴۰ کیلو یخ در روز در پایانه مرزی زرباطیه مستقر شده است.

وی به مشارکت خیران در پذیرایی از زائران اشاره کرد و افزود: با مشارکت خیران ضمن استقرار ۳ دستگاه یخچال کانتینری در پایانه، ۳۵۰ هزار بطری آب معدنی تهیه و توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۲ در ادامه به فعایت موکب سیار در این پایانه اشاره کرد و گفت: در این موکب با توزیع آب معدنی، شربت و همچنین کنسرو، کیک و آب میوه از زائرین پذیرایی می‌شود.

صالحی با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۱۵۰ نفر از خادمان حسینی در پایانه مرزی زرباطیه گفت: به منظور نظافت مسیر پیاده روی زائرین علاوه بر استقرار تجهیزات و ماشین آلات، ۴۰ عدد مخزن هزار و ۱۰۰ لیتری در مسیر جانمایی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!