توزیع 530 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی مدارس در کرمانشاه


توزیع 530 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی مدارس در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از توزیع ۵۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی مدارس در این استان خبر داد.

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از محل اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۰ تجهیزاتی به تعداد ۱۵ هزار قلم و به ارزش ۵۳۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی با اشاره به شناسایی نیازهای ضروری و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، توزیع این تجهیزات را چند برابر سال‌های گذشته اعلام کرد و افزود: این تجهیزات بر اساس نیاز و اولویت بندی و با هدف برقراری عدالت آموزشی توزیع می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه توزیع این امکانات با در نظر گرفتن شاخص عدالت آموزشی و تربیتی انجام می‌شود، تصریح کرد: این تجهیزات شامل میز، صندلی، وایت برد، کامپیوتر، دستگاه کپی و سایر تجهیزات در بین مدارس شهری، روستایی و عشایری این استان توزیع می‌شود.

نظری خاطر نشان کرد: نگاه آموزش و پرورش نگاه محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار و توزیع اعتبارات و امکانات به صورت عادلانه همراه با شاخص‌هایی است تا دانش‌آموزان مناطق مختلف آموزشی استان بتوانند تحصیل مناسب و مطلوبی را داشته باشند.

وی از تداوم تلاش برای رفع دغدغه فضای آموزشی در این استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰۵ پروژه عمرانی مدرسه سازی با ۴۴۴ کلاس درس و زیربنای بیش از ۵۶ هزار متر مربع در استان کرمانشاه در دست اجرا است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عزاداری دهه اول محرم در روستای سیدحاتم از توابع قصرشیرین