پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق درارتفاعات پایتخت


پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق درارتفاعات پایتخت

تهران- مدیر کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق درارتفاعات پایتخت برای امروز شنبه ۲۶ و فردا یکشنبه ۲۷ شهریور ماه خبر داد.

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: بر اساس داده و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز سه شنبه در اکثر مناطق استان با آسمانی صاف تا قسمتی ابری در مناطق پر تردد گاهی همراه با غبار رقیق خواهد بود.

جلالی با بیان اینکه در بعضی ساعات بعد از ظهر وزش باد پیش بینی شده است گفت: برای امروز شنبه ۲۶ و فردا یکشنبه ۲۷ شهریور ماه نیز برای ارتفاعات استان افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق به ویژه ارتفاعات شرقی پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش ابرناکی در سطح استان و در ارتفاعات رگبار باران با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ورامین با ۳۵ درجه سانتی بیشترین دما را داشته است گفت: فیروزکوه نیز با هست درجه سانتی گراد سردترین شهر استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید