عامل تیراندازی در ورامین لحظاتی بعد از وقوع جرم دستگیر شد


عامل تیراندازی در ورامین لحظاتی بعد از وقوع جرم دستگیر شد

ورامین- فرمانده انتظامی ورامین از دستگیری عامل تیراندازی لحظاتی پس از وقوع جرم در محل خبر داد و گفت: طی این عملیات یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عامل تیراندازی لحظاتی پس از وقوع جرم در ورامین خبر داد.

بیرانوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به جرح در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان ورامین قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم در هنگام درگیری و اقدام به تیراندازی در کمتر از چند دقیقه در محل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ورامین با اشاره به اینکه این درگیری به دلیل اخلاف ملکی رخ داده بود بیان داشت: در این درگیری یک نفر بر اثر شلیک گلوله توسط متهم اصلی مجروح و بلافاصله با حضور عوامل انتظامی و اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

بیرانوند خاطر نشان کرد: در این رابطه سه نفر متهم به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر و یک قبضه کلت کمری و یک قبضه خشاب به همراه مقادیری فشنگ کشف شد.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی و اختلاف ملکی عنوان کرده بود، بیان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیرانوند در خاتمه عنوان داشت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا